П'ятниця, 17 червня 2022 14:04

Mercedes-Benz Special Trucks презентував вантажівки для складного бездоріжжя

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на виставці Adventure & All-Wheel Drive 2022, Mercedes-Benz Special Trucks представляє декілька цікавих повноприводних автомобілів.

Останні були доопрацьовані спеціалізованим кузовним будівельником - компанією Hellgeth Engineering Specialfahrzeugbau GmbH.

Перш за все відзначимо машини Unimog, які спочатку розроблялися для важкого бездоріжжя.

Тут і блокувальні диференціали, і прекрасна геометрія прохідності. І звичайно ж фірмова система регулювання тиску в шинах Tirecontrol Plus, яка за допомогою всього однієї кнопки дає змогу вибрати потрібний режим: Road (дорога), Rough Road (бездоріжжя) або Sand (пісок).

Ці машини можуть вільно форсувати брід завглибшки до 1,2 м. Для моделей повною масою від 7,49 до 14,5 т пропонується потужний турбодизель OM934LA Євро 6, що розвиває 231 к.с. і 900 Нм.

На стенді можна побачити Unimog U4023 у вигляді кемпера – TenereX. Його кузов-фургон забезпечує належний рівень комфорту в дали від цивілізації — тут є кухня, ванна кімната і широке двоспальне ліжко. Підживлювати різні електроприлади можна і від сонячних панелей на даху.

Друга машина — також U4023, оснащена дворядною кабіною і дерев’яною платформою. Вона була переобладнана компанією Hellgeth Engineering до 75-річного ювілею марки Unimog.

Третій автомобіль Unimog-U4050 був підготовлений фахівцями вищеназваної фірми до престижного і найскладнішого ралі-рейду «Дакар». Ця машина укомплектована 6-циліндровим турбодизелем OM936LA потужністю 500 к.с.

Найбільшим експонатом виставки є чотиривісне повнопривідне шасі Mercedes-Benz AROCS 4657 (8х8). Воно обладнане гідравлічною системою Hyva для навантаження-розвантаження кузовів завдовжки понад 4,5 м.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, машина розрахована на повну масу 32 т і оснащується 578-сильним двигуном.




  • Інформація:



    Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: