Для клієнта був виготовлений аварійно-відновлювальний автомобіль, особливістю якого є повний привід, що дозволяє використовувати цю техніку поза дорогами з асфальтовим покриттям.
Процес оновлення автомобільних парків компаній є невід’ємною частиною діяльності, при цьому, немає різниці, чи йдеться про приватний бізнес, чи про комунальні підприємства та компанії, які забезпечують безперебійне постачання води, тепла або газу населенню.
Саме наявність в парку сучасних, що відповідають всім вимогам з позицій технічної оснащеності автомобілів, може бути гарантією того, що регламентний ремонт, технічне обслуговування або ж усунення форс-мажорних аварійних ситуацій буде виконано оперативно і якісно, із застосуванням необхідного обладнання.
Оскільки роботи, що виконуються аварійно-ремонтними автомобілями, мають дуже широку географію, а об’єкти, які вимагають уваги, не завжди знаходяться в межах міської інфраструктури, найважливішим параметром такого автомобіля стає прохідність.
Мова про те, що доставка до місця виконання роботи бригади та обладнання не повинна залежати від погодних умов, розміру і глибини колії або ж кількості випалого снігу. Саме колісна формула 4×4 дозволяє бути впевненим в тому, що аварійно-відновлювальний автомобіль прибуде туди, де він необхідний.
Саме тому в якості основи для виконання замовлення на виробництво спеціального автомобіля було обрано шасі Iveco EuroCargo 110 з приводом на всі чотири колеса. Очевидними перевагами такої бази є підвищена прохідність.
Приводить в рух автомобіль турбований дизельний двигун, що забезпечує достатній крутний момент, тоді, коли це необхідно, ну а тривале перебування техніки цього бренду на ринку України лише підтверджує репутацію надійної і готової до складних умов експлуатації техніки.
Що стосується надбудови, то вона конструктивно складається з двох відсіків: пасажирського і технологічного. Перший призначений для перевезення бригади працівників у складі 6 осіб і забезпечує належний рівень комфорту.
У відсіку передбачено 6 окремих пасажирських місць для сидіння, нижня частина яких виконана у вигляді рундука, в яких розміщуються особисті речі і автономний обігрівач.
Сидіння розміщені під стінками відсіку, а між ними змонтований стаціонарний столик. Крім цього, в конструкції передбачена шафа на два відсіки з можливістю просушування речей.
У свою чергу технологічний відсік обладнаний верстатом з лещатами, має бічну нішу, металевий ящик для інструментів закритого типу, а також шафою для зберігання речей на два відсіки, також з можливістю просушування одягу від автономного обігрівача.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, також в конструкції передбачені зовнішні технологічні ніші для перевезення пропанового і двох кисневих балонів, дрібного шанцевого інструменту і витратних матеріалів.