Понеділок, 30 червня 2025 09:48

Представили спеціальні експедиційні версії вантажівок Mercedes-Benz

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на виставці повнопривідних автомобілів «Abenteuer Allrad» Mercedes-Benz Special Trucks представив свої легендарні моделі Unimog та Arocs.

Основний акцент був зроблений на їхніх можливостях як експедиційних та кемпінгових транспортних засобів, призначених для подорожей у найвіддаленіші куточки світу.

Одним з ключових експонатів став Unimog TenereX, розроблений компанією Hellgeth engineering GmbH. На стенді було представлено чотири варіанти цього всюдихода на базі Unimog U 4023, призначені для відпочинку та тривалих подорожей.

Назва «TenereX» походить від слова туарегів «Ténéré», що означає «та країна там», натякаючи на здатність автомобіля долати складні маршрути.

Технічні характеристики Unimog TenereX підкреслюють його позашляхові можливості: перемиканий повний привід, блокування диференціалів, високий кліренс, система контролю тиску в шинах та здатність долати броди глибиною до 1,2 метра.

Компактні розміри та невеликий радіус розвороту спрощують маневрування на вузьких гірських та лісових дорогах, а довгий хід підвіски з гвинтовими пружинами ефективно поглинає удари на бездоріжжі.

Внутрішнє оздоблення кемпера виконано з легких матеріалів і включає двоспальне ліжко, простору кухню з індукційною плитою та 85-літровим компресорним холодильником, а також окрему ванну кімнату з душем і туалетом.

Завдяки запасам прісної та технічної води, а також сонячним панелям, Unimog TenereX може бути повністю автономним протягом декількох днів.

Важливою особливістю є те, що Unimog TenereX має максимальну дозволену масу 7,49 тонни, що дозволяє керувати ним з водійським посвідченням категорії С1 (або застарілою категорією 3).

Ця низька вага досягається за рахунок послідовної полегшеної конструкції житлового модуля та меблів, а також використання легкого алюмінію для навісних деталей та дисків.

Компанія Hellgeth engineering GmbH також пропонує індивідуальні рішення для клієнтів, включаючи модифікації паливних баків, встановлення лебідок та регулювання амортизаторів.

Крім того, фахівці компанії можуть замінити штатний чотирициліндровий двигун Unimog (170 кВт / 231 к.с.) на шестициліндровий, що розвиває 220 кВт (299 к.с.).

На спільному стенді T02 RKF-Bleses та FAS Expedition були представлені два високоефективні Unimog з кунгом — компактний U4023 та найбільший Unimog U5023. RKF-Bleses, офіційний генеральний представник Unimog від Daimler Truck AG з понад 70-річним досвідом, надає експертні консультації та рішення для індивідуальних замовлень.

Спільно з сертифікованим партнером Unimog FAS Expedition вони створюють практичні концепції автомобілів, що поєднують технічну надійність та позашляхову придатність для автономних подорожей.

На стенді партнерів також був представлений Mercedes-Benz Arocs потужністю 375 кВт (510 к.с.). Цей трьохосний повнопривідний автомобіль оснащений житловим кунгом на самонесучій сталевій рамі.

Завдяки інтегрованій проміжній рамі з центральною трубою, шасі може скручуватися під час руху по бездоріжжю, зберігаючи зчеплення з дорогою, тоді як конструкція залишається ненапруженою.

Arocs був виставлений зі спеціально розробленим багажником на даху з балконною платформою, а також заднім багажником FAS для перевезення квадроциклів та запасних коліс.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, ще одним яскравим моментом виставки стала можливість для відвідувачів відчути позашляхові характеристики Unimog на спеціальному треку, де вони могли здійснити поїздки на Unimog з просторою подвійною кабіною.




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: