Машина була запущена у серійне виробництво у грудні 2024 року. Кабіна відрізняється оптимізованою аеродинамікою, що дозволило скоротити витрату пального на 3%.
Тут подовжена на 80 мм носова частина, а на місці традиційної радіаторної решітки – глуха панель. Сама решітка розташована нижче і частково інтегрована в бампер, де знаходяться світлодіодні фари (опція – матричні).
Зазначимо, що кабіна ProCabin спочатку з’явилася на магістральному електричному тягачі eActros 600, який пішов у серію незадовго до моделі Actros L – у листопаді.
Свій внесок у скороченні лобового опору повітря зробила система камер MirrorCam (в даному випадку вже другого покоління), встановлена замість традиційних дзеркал.
До України завезли Mercedes-Benz Actros L у модифікації 1845, тобто потужністю 450 к. с. Зазначимо, що машина комплектується двигуном OM 471 третього покоління.
Завдяки застосуванню нового турбонаддуву та модернізованої системи очищення випускних газів SCR витрати пального вдалося скоротити на 4%.
Тягач оснащується передовими системами допомоги водієві. Серед них варто відзначити Active Drive Assist 3, систему напівавтоматичного (Level 2) управління третього покоління.
Вона працює у парі з предикативним круїз-контролем PPC, який налаштовує трансмісію під конкретні дорожні умови.
Машина також оснащена системою автоматичного екстреного гальмування Active Brake Assist 6, яка спрацьовує на швидкостях до 80 км/год.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, заслуговує на увагу і система Active Sidequard Assist 2, яка сканує сліпі зони при поворотах і у разі загрози наїзду на пішоходів або велосипедистів застосовує екстрене гальмування.