Серед експонатів — пожежні автомобілі на базі Unimog та Atego. Один із варіантів Unimog буде також залучений у демонстраційних заїздах на бездоріжжі.
Модель U 5023 у конфігурації TLF 3000 — це багатоцільовий позашляховий пожежний автомобіль.
Завдяки кліренсу понад 50 см, кутам в’їзду/з’їзду та здатності долати водні перешкоди глибиною до 1,2 метра, цей Unimog добре пристосований до роботи в зоні стихійного лиха або на лісових пожежах.
Ходова частина з трубчастими мостами дозволяє колісній базі викручуватися до 30 градусів, а вантажопідйомність у 14,5 тонни забезпечує перевезення важкого обладнання навіть у важкодоступні райони.
Система регулювання тиску в шинах працює під час руху, що дозволяє адаптувати автомобіль до зміни покриття. Для підвищеної стійкості до тепла автомобіль оснащено спеціальним комплектом термозахисту.
Автомобіль має надбудову від компанії Schlingmann із нержавіючої сталі. Завдяки триточковому кріпленню надбудова лишається стабільною навіть на складному рельєфі.
Водяний резервуар вміщує до 4 000 літрів. Пожежний насос типу FPN 10-2000 забезпечує ефективну подачу води, також можливий режим роботи «насос під час руху». На даху встановлено поворотну гармату з трубою C-класу.
Чотири бокові відсіки забезпечують зберігання обладнання, а насос і система пропорційного змішування піни розміщені в задньому відсіку. LED-підсвітка забезпечує освітлення робочої зони навіть у темний час доби.
HLF 10 на базі Atego — це пожежно-рятувальний автомобіль подвійного призначення: для гасіння пожеж і надання технічної допомоги. Він відповідає вимогам стандартів DIN 14502 та DIN 14530-26. Надбудову розробила компанія Rosenbauer.
Двигун потужністю 299 к.с., повний привід і знижена передача забезпечують впевнену їзду поза асфальтом. Блокування міжосьового диференціала та блокування на обох осях допомагають уникнути пробуксовування.
Кабіна розрахована на дев’ятьох осіб (8 рятувальників і водій). Конструкція надбудови AT дозволяє брати на борт велику кількість обладнання. Задня частина надбудови має короткий звис — менш як два метри.
Окрему увагу приділено освітленню — воно дозволяє безпечно працювати в темряві. Встановлено насос FPN 10-3000, резервуар для води та піноутворювач. Керування всіма функціями відбувається через систему Rosenbauer Logic Control.
Окремо на виставці буде представлено ще один Unimog з дворядною кабіною, який братиме участь у демонстраційних заїздах. Потужність — 231 к.с., повний привід і портальні мости. Його конструкція поєднує високу прохідність і низький центр ваги, що забезпечує великі кути в’їзду й з’їзду.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, автомобіль легко справляється з перетнутою місцевістю, але на шосе здатен розвивати до 89 км/год. Система регулювання тиску в шинах дозволяє адаптуватися до типу поверхні.