У рамках контракту загалом має бути постачено 120 таких машин.
В основі автомобіля лежить повнопривідне шасі Mercedes-Benz Atego (4×4), оснащене 6-циліндровим двигуном потужністю 299 к. с. Блоковані диференціали допомагають при їзді бездоріжжям. Глибина броду, що долається, становить 800 мм.
Машина розрахована на повну масу 16 т і корисне навантаження 3,6 т. Заслуговує на увагу гідравлічна лебідка з тяговим зусиллям 50 Кн; при зміні напряму руху цей показник зростає до 100 Кн, трос в такому випадку вкорочується вдвічі – до 25 м.
Надбудова виготовлена з алюмінію, що полегшує загальну вагу машини. Тут вперше застосовано інтегровану кабіну для семи осіб бойового розрахунку. Сидіння знаходяться один навпроти одного, з відстанню в зоні ніг на рівні 70 см.
До оснащення входять триточкові ремені безпеки, USB-роз’єми, тримачі для шоломів та рацій. Зв’язок із кабіною водія забезпечує переговорний пристрій.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, машина комплектується великим набором аварійно-рятувального інструменту для роботи з деревом, металом та бетоном. В обладнання також входять електрогенератор та насосно-шлангові системи.