Понеділок, 25 серпня 2025 09:46

Tatra представила нову версію своєї популярної армійської вантажівки

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на виставці IDET компанія Tatra Trucks показала нову модифікацію Tatra 810 M.

Конструкція зберігає перевірену концепцію попередника, проте має низку технічних удосконалень. Машина залишається середньотоннажною військовою вантажівкою з колісною формулою 4×4, призначеною для логістичних і забезпечувальних завдань.

Впродовж десятиліть у Збройних силах Чехії основною армійською вантажівкою була Praga V3S. Її заміною у 2000-х роках став проєкт середнього армійського позашляхового автомобіля (ATS), який отримав серійне втілення у вигляді Tatra 810.

Перші зразки було представлено у 2005 році, а вже у 2007 армія замовила понад п’ять сотень машин. З 2008 року вони почали надходити до військових частин, а з 2016-го модель отримала комерційну назву Tactic.

Автомобіль побудовано на класичній для Tatra рамі з портальними жорсткими осями. Передня підвіска оснащена пружинами, стабілізатором поперечної стійкості та амортизаторами, задня — ресорна, у балансирному виконанні.

Усі осі мають колісні редуктори й блокування диференціалів, включно з міжосьовим. Система централізованого підкачування шин дозволяє змінювати тиск залежно від умов руху. Всі колеса обладнані дисковими гальмами з електронною системою EBS.

Дорожній просвіт та конструкція ходової частини забезпечують можливість долати водні перешкоди глибиною до 1,2 метра, вертикальні стінки висотою 480 мм і рови завширшки до 900 мм. Максимальна здатність підйому становить 60%.

Технічні характеристики:

Маса автомобіля становить близько 8,8 тонни.

Вантажопідйомність досягає 5,2 тонни.

Повна технічно допустима маса складає 14 тонн.

Максимальна маса причепа сягає 12 тонн.

У порівнянні з попередньою T 810, повна маса зросла на 1 тонну, а корисне навантаження — більш ніж на 500 кг.

Автомобіль оснащений шестициліндровим дизельним двигуном Renault/Volvo DTI 8 об’ємом 7,7 л із турбонаддувом та інтеркулером, що відповідає нормам Euro III. Потужність двигуна становить 206 кВт. Для порівняння, попередня версія мала мотор Renault DXi 7 потужністю 177 кВт.

Коробка передач залишилась тією ж — механічна, шестиступенева ZF 6S 1000 TO. Максимальна швидкість автомобіля перевищує 100 км/год, запас ходу сягає 600 км.

Кабіна зберегла каркас попередньої моделі, однак отримала оновлений інтер’єр з кращою ергономікою та комфортом для трьох членів екіпажу.

Серед оснащення — фільтровентиляційна установка, кріплення для зброї та люк із можливістю встановлення кулемета. Підлога та моторний відсік мають бронювання відповідно до сучасних вимог захисту.

Нововведеннями стали інша передня маска, гідравлічний механізм відкидання кабіни та нове розташування боксів для обладнання. Запасне колесо тепер кріпиться за кабіною.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, виробник підкреслює, що понад 90% вузлів і деталей нової T 810 M сумісні з попередньою версією. Це суттєво спрощує технічне обслуговування та постачання запчастин для армії, яка вже експлуатує велику кількість таких машин.




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: