Субота, 09 серпня 2025 12:31

Розпочалася експлуатація нових Mercedes-Benz eActros 600 для далеких перевезень

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, німецька логістична компанія Dachser, зі штаб-квартирою в Кемптені (Альгой), продовжує системне впровадження беземісійних транспортних засобів.

Нещодавно компанія отримала перші сім із п’ятнадцяти електровантажівок Mercedes-Benz eActros 600, які були передані на заводі у Верт-ам-Райн.

Ці тягачі призначені для міжміських перевезень і працюватимуть у загальній вантажній мережі Dachser у Гамбурзі, Карлсруе, Дортмунді та Фрайбурзі. Решта вантажівок надійде в розпорядження філій компанії найближчими місяцями.

Dachser працює з електротранспортом не перший рік. Перші електровантажівки з’явилися у флоті ще десять років тому, спочатку для доставки на «останній милі». Сьогодні ж машини вже долають маршрути довжиною понад 500 км.

Загалом, у Європі вже понад 140 електровантажівок Dachser працюють у щоденному режимі.

Починаючи з 2019 року, компанія тісно співпрацює з Mercedes-Benz Trucks: брала участь у тестуванні прототипів eActros 300, обмінювалась досвідом і надавала відгуки, що сприяли розвитку серійної моделі.

Одна з дочірніх компаній Dachser — Brummer — з кінця минулого року вже експлуатує 12 вантажівок eActros 600.

Для сприяння розширенню електричного автопарку компанія скористалася послугами Daimler Truck Financial Services Germany, яка пропонує комплексне сервісне лізингове рішення.

Пакет “Leasing Complete” включає оренду, сервісне обслуговування і доступ до цифрових інструментів Fleetboard — зокрема моніторингу заряду батареї, історії заряджань тощо.

Mercedes-Benz представив серійну версію eActros 600 наприкінці листопада 2024 року. Перші постачання почались у грудні того ж року.

Модель пройшла 15 000 км під час тестового туру “eActros 600 European Testing Tour 2024” у 22 країнах Європи, а також — 6 500 км у Північній Європі під час зимового випробування 2025 року.

Крім того, eActros 600 отримав титул “Міжнародна вантажівка року 2025” за версією журі з 24 журналістів із різних країн.

Вантажівка може проїхати до 500 км без підзарядки, навіть при повному навантаженні в 40 тонн. У разі наявності інфраструктури, завдяки підзарядці під час обов’язкових перерв водіїв, денний пробіг може перевищити 1 000 км.

Машина обладнана трьома батарейними блоками, кожен з яких має ємність 207 кВт·год. Загальна встановлена ємність — 621 кВт·год. Акумулятори базуються на технології LFP (літій-залізо-фосфат), що забезпечує довгий строк служби і можливість використання понад 95% встановленої ємності.

eActros 600 розрахований на 1,2 мільйона кілометрів пробігу протягом 10 років експлуатації. Після цього рівень збереження ємності батареї має залишатися на рівні не менше 80%.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вантажівка технічно розрахована на повну масу до 44 тонн, а з типовим європейським напівпричепом — до 22 тонн корисного навантаження. В окремих країнах може бути дозволена ще більша вантажопідйомність згідно з національним законодавством.

 




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: