Нові моделі відрізняються заниженою висотою шасі та доступні у версіях XD, XF, XG і XG+. Завдяки додатковим опціям із низьким або скошеним дахом стає можливим завантаження автомобілів над кабіною.
Щоб забезпечити максимальне використання простору в межах дозволеної законом висоти транспортного засобу у 4 м, інженери DAF застосували всі доступні технічні рішення для зниження висоти нового шасі.
Основу серії становлять моделі з низькою платформою. Зниження підвіски на 4 см та використання 22,5-дюймових коліс із низькопрофільними шинами дозволили зменшити висоту шасі до всього 83 см.
Для полегшення завантаження автомобілів над кабіною версія XD доступна з опцією низького (18 см) або скошеного даху. Водночас кабіна зберігає високий рівень комфорту для водія, включно з повноцінним спальним місцем.
Шасі для автовозів пропонуються з широким вибором колісних баз. Окрім стандартних моделей 4x2, до програми входять і версії 6x2 із додатковою вантажопідйомністю. Вони оснащені легкою передньою віссю вантажопідйомністю 4,5 т та колесами діаметром 17,5 дюйма.
Нові шасі також отримали всі оновлення, запроваджені минулого року на вантажівках нового покоління DAF. Зокрема, це вдосконалені силові агрегати Paccar MX-11 і MX-13, що забезпечують ще більшу паливну економічність.
Система прогнозованого круїз-контролю входить до базової комплектації та сприяє зниженню споживання пального та викидів CO₂.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, для підвищення безпеки нові автовози оснащені великим лобовим склом, низькою лінією бокового скла та сучасними камерами DAF Digital Vision System і DAF Corner View. Це особливо важливо під час роботи у міських умовах.