Субота, 15 січня 2022 11:27

Представили супертранспортер для металоконструкцій на базі Mercedes-Benz Arocs

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, французька компанія Hatty нещодавно здійснила переробку вантажного автомобіля в транспортний засіб, призначений для перевезення сталевої арматури та труб.

Базовим шасі став автомобіль Mercedes-Benz Arocs 2546 із найдовшою колісною базою (5100 мм), яку тільки можна замовити для цієї моделі. Габаритна довжина шасі становить 10,79 м.

Слід зазначити, що, хоча важковози Arocs асоціюються з роботою в будівництві, вантажівка при цьому отримала конфігурацію приводу 6×2 і стандартну за висотою кабіну ClassicSpace з шириною 2,3 м і моторним тунелем 320 мм.

Далі французи буквально відрізали праву частину кабіну і віддалили від неї рівно 65 см. Це була складна трансформація, оскільки довелося різати сталевий корпус кабіни, лобове скло та інші деталі.

Обробку кабіни вони виконали у тісній співпраці з автовиробником. Mercedes-Benz підтвердив цілісність та працездатність вантажного автомобіля, а також надав на доопрацьований вузол заводську гарантію.

У центрі обрізаної кабіни тепер лишилося лише одне сидіння для водія. Отвори, що утворилися, заварили листовим металом. З'явився новий набір правих дзеркал. Все це доповнив спеціальний кронштейн, встановлений на передньому бампері. Він обмежує всі переміщення довгих вантажів уперед.

Після всіх цих змін, перероблений Mercedes-Benz Arocs 2546, зможе транспортувати 15-метрові металеві стрижні, не порушуючи жодних дорожніх норм.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, з точки зору водія нічого не змінилося, за винятком близько встановлених дзеркал з боку пасажира, які при цьому забезпечують такий самий огляд, як і на «звичайному» вантажному автомобілі.

Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами нових вантажних автомобілів Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.

 




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: