Основна увага надається рішенням для цілорічного використання.
На стенді покажуть понад 20 вузькоспеціалізованих носіїв навісного обладнання на базі Unimog.
Це косарки, поливальна техніка, подрібнювачі, очищувачі канав, підмітальні машини, а також комплексне зимове обладнання зі снігоочисниками та розкидачами від різних виробників.
Із серії позашляховиків буде представлений Unimog U 5023 з вантажним краном та лебідкою для самовитягування.
На особливу увагу заслуговує Unimog U 219 із зменшеною на 20 см – до 1,2 м висотою завантаження. Це стало можливим завдяки заниженому шасі в комбінації зі спеціальними шинами. Свій внесок зробила й проміжна рама меншого розміру – від Eggers Fahrzeugbau GmbH.
На виставці в Demopark буде продемонстровано й операційну систему Uni-Touch, яка забезпечує більш інтуїтивне та зручне керування навісним обладнанням. Центральна консоль була значно перероблена, має більш тонку конструкцію і може переміщатися як у поздовжньому, так й поперечному напрямку.
Кількість елементів керування було скорочено для економії місця завдяки індивідуальному призначенню різних функцій і можливості збереження операцій, що повторюються.
Сенсорний екран, який можна обертати та нахиляти, дозволяє користувачам виконувати відповідні налаштування для роботи.
Додатковий багатофункціональний джойстик також має елементи керування, що вільно призначаються, і може бути підключений або до сидіння водія, або до пасажирського сидіння.
Джойстик завжди знаходиться під рукою, незалежно від положення пневмопідвіски сидіння.
Іншими елементами нової операційної системи є кнопка старт/стоп, яка замінює класичний ключ запалювання, а також нові панелі керування на дверях водія та пасажира, включаючи опціонні опуклі двері для газонокосарки.
Mercedes-Benz Special Trucks запроваджує законодавство ЄС щодо безпеки транспортних засобів (Регламент ЄС 2019/2144 General Safety Regulation II, скорочено GSR) з новими функціями безпеки. У рамках нового Регламенту GSR такі системи допомоги водію як Sideguard Assist, Frontguard Assist, Traffic Sign Assist, камера заднього виду та система попередження про втрату тиску в шинах тепер входять до стандартної комплектації.
Це має допомогти скоротити кількість смертельних випадків та серйозних травм на дорогах Європи до нуля до 2050 року у рамках Vision Zero.
Mercedes-Benz Special Trucks також має у своєму портфоліо вантажівку eActros для утримання доріг у зимовий час. Повністю електричний eActros 400 представлений на виставці вже зарекомендував себе в комапанії Autobahn GmbH в Мюнхберзі під час п’ятимісячного випробувального пробігу.
За цей період автомобіль проїхав понад 8000 км автомагістралями, розчищаючи їх від снігу. eActros 400 оснащений розкидувачем з бункером для солі об’ємом 6 м куб., резервуаром на 2640 л для соляного розчину, а також снігоочисним відвалом шириною понад 4,5 м – від Bucher Municipal -.
Для літнього обслуговування є варіант роботи зі змінними кузовами-контейнерами, який пропонує ще більше варіантів застосувань. Наприклад, електровантажівку можна використовувати для транспортування обрізків зелених насаджень, для зрошення зелених зон та ін.
На виставці представлена й вантажівка Arocs 2948, також з обладнанням для зимового обслуговування. Зазначимо, що досі Arocs переважно використовувався у будівельній галузі.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на стенді покажуть машину з колісною формулою 6×4/4, з постійним переднім приводом та керованою підкатною віссю.