Зчленована міська модель з низькою підлогою Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell поєднує всі переваги батарейного живлення з технологією Fuel Cell. Так, на відміну від суто водневих автобусів, тут використовуються досить ємні акумулятори NMC 3 – на 398 кВт.год.
Силова установка на паливних елементах потужністю 60 кВт працює як допоміжний агрегат для збільшення запасу ходу. У результаті новинка може проїхати без заряджання до 350 км. До речі, більш ємні батареї дозволяють ефективніше використовувати режим рекуперації.
Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell оснащується двома електромоторами в маточинах коліс, потужністю по 125 кВт (485 Нм) кожен. Завдяки оптимальному розподілу ваги батарей та інших компонентів силової установки пасажиромісткість 18-метрового електробуса досягає 128 осіб.
Зауважимо, що водневі резервуари вже пройшли випробування на вогне-, ударо- та термоміцність відповідно до нових стандартів UN ECE R 134.
Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell оснащується передовими електронними помічниками, зокрема, першою у світі системою автоматичного екстреного гальмування для міських автобусів – Preventive Brake Assist.
У комплектацію також входить система, що попереджає про пішоходів та велосипедистів у сліпих зонах – Sideguar Assist.
Важливо, що з новим автобусом Daimler Buses пропонує віртуальний інтерфейс даних TiGR для віддаленого моніторингу відповідно до універсального міжнародного стандарту ITxPT.
Він працює через портал OmniPlus і дозволяє не лише аналізувати енергоспоживання того чи іншого автобуса, а й дистанційно проводити його діагностику.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, крім того, через інтерфейс OmniPlus eProcurement можна підключити власні ERP-системи клієнтів до порталу OmniPlus eShop, що полегшує замовлення запчастин.