П'ятниця, 13 листопада 2020 10:55

Яким буде електричний пікап Hummer

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, корпорація General Motors пролила світло на конструктивні особливості електричного пікапу GMC Hummer.

Хоча на електричний GMC Hummer замовлення приймаються вже сьогодні, його випуск розпочнеться лише у 2022 році. Машини виготовлятимуться на потужностях заводського центру Детройт-Хамтрак. Цікаво, що на модернізацію підприємства з метою випуску електричних авто буде інвестовано 2,2 млрд доларів США.

Поряд з тим вже зараз зрозуміло, що електричні пікапи Hummer обійдуться своїм майбутнім власникам не дешево. Так, найдорожча версія 2022 HUMMER EV Edition 1 із системою управління автомобілем Super Cruise від GM, масивними 35-дюймовими шинами та усіма іншими опціями матиме стартову ціну 112 595 доларів.

Вартість стандартного Hummer EV починається з 79 995 доларів, однак вона надійде у продаж лише у другому кварталі 2024 року. Версія за 89 995 доларів з’явиться на ринку в 2023 році. Також GMC запропонує модель у 99 995 доларів у другій половині 2022 року.

Найдешевші моделі електричного пікапу Hummer будуть оснащені двомоторною системою електроприводу, яка забезпечить потужність до 625 кінських сил. Дорожчі конфігурації матимуть систему приводу e4WD з трьома двигунами, потужністю до 1000 кінських сил та обертаючий момент. Цікаво, що розгін до 93 км/год триватиме всього лише 3 секунди.

Запас ходу електричного Hummer досягатиме солідного показника 563 кілометри. Автомобіль матиме загальнодоступну швидкісну зарядку на 800 В постійного струму до 350 кіловат. Це, як стверджує GM, перша в галузі технологія, яка механічно перемикає акумулятори з паралельного на послідовний режим під час зарядки. Це робить Hummer сумісним із найшвидшими швидкими зарядними пристроями постійного струму потужністю 350 кВт, забезпечуючи пробіг майже в 150 км за 10 хвилин зарядки. Однак водіям потрібно мати на своєму маршруті надшвидкі зарядні станції.

Новинка матиме зручні режими налаштувань, включаючи розподіл крутного моменту між передніми та задніми колесами та чотириколісні налаштування рульового управління - для різних умов руху. Вибір включає режим, який підвищує висоту їзди Хаммера майже на 2 дюйми, забезпечуючи додатковий просвіт для скель та нерівних поверхонь. Інша опційна адаптивна система пневматичної підвіски підвищує висоту підвіски на 6 дюймів, забезпечуючи ще більший кліренс.

Як передає SpecMachinery.com.ua, розрахована на бездоріжжя система CrabWalk1 від GM. Це дозволяє заднім колесам і переднім колесам спрямовуватися під однаковим кутом на низьких швидкостях, забезпечуючи діагональне переміщення автомобіля, для ще більшої маневреності на складній місцевості.

Super Cruise - це додаткова функція допомоги водію, яка дозволяє їздити із вільними руками на більш ніж 200 000 миль схвалених доріг. Він включає функцію автоматичної зміни смуги руху, коли система може визначити, коли зміна смуги руху є оптимальною, а потім подати сигнал та ініціювати маневр.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: