Набір позашляхових опцій, що включає, наприклад, доопрацьовану підвіску і технологію Trail Control, був у Ford Ranger з самого моменту повернення на північноамериканський ринок. Цього літа виробник анонсував ще три комплекти, а недавно додав до них ще один. Називається він Tremor.
У Ford говорять, що це найбільш позашляхова з усіх заводських версій пікапа, побудована за запитами клієнтів, яким потрібно більше маневреності без шкоди для корисного навантаження і тягових можливостей. Головне в цьому наборі - підвищена підвіска з однотрубними амортизаторами Fox 2.0, переналаштовані пружини і стабілізатор поперечної стійкості та 32-дюймові шини Continental General Grabber на нових 17-дюймових дисках.
У порівнянні зі стандартним Ranger SuperCrew 4x4 дорожній просвіт збільшений на 0,8 дюйма - до 9,7 дюйма (24,6 см). Кут в'їзду збільшився до 30,9 градуса (+2,2 градуса), кут з'їзду - до 25,5 градуса (+0,1 градуса), кут рампи - до 24,2 градуса (+2,7 градуса), ходи передньої і задньої підвісок - до 6,5 і 8,1 дюйма відповідно.
Також Ford Ranger Tremor отримав додатковий захист днища, систему Terrain Management з чотирма їздовими режимами і круїз-контролем для бездоріжжя, задні буксирувальні вушка. На передній панелі встановлений додатковий блок з шістьма перемикачами для керування лебідкою та іншими аксесуарами. Пакет включає набір графіки та особливі сидіння з замшевими вставками.
Пікап оснащений стандартним 2,3-літровим турбомотором EcoBoost в поєднанні з 10-ступінчастим автоматом і повним приводом з електронним блокуванням заднього диференціала. Пакет Tremor буде доступний з комплектаціями XLT та Lariat за ціною в 4 290 доларів. Виробництво найбільш позашляхового «Рейнджера» стартує в Мічигані на початку наступного року.