Представники ДП «Київський облавтодор» ДАК «Автомобільні дороги України» отримали на підприємстві чергову партію комбінованих дорожніх машин (КДМ) на базі самоскида КрАЗ-65055 із відвалом та солерозкидальним обладнанням точного дозування фірми «SHMIDT», повідомили SpecMachinery.com.ua у прес-службі автовиробника. Автотехніка призначена для цілорічного утримання магістральних та міських автодоріг із асфальто- та цементобетонним покриттям.
Невеликі її партії з 5-6 одиниць вже направлено у регіональні філії Укравтодору, зокрема у Рівне, Одесу та Херсон. Нові машини будуть використовуватися взимку для посипки фрикційними матеріалами (солерозкидальне обладнання працює на трьох компонентах, можливе і застосування соляної ропи, що економічно вигідно), а в теплий період — як самоскиди для перевезення сипучих вантажів різних видів.
Перед підписання Акту прийому-передачі механіки та водії Київського облавтодору здійснили техогляд автотехніки, перевірку функціонування всіх її робочих систем та навісного обладнання, укомплектованість. Заступник начальника з транспорту А. Переходченко зазначив, що найголовніша перевірка для КДМ настане взимку, під час виконання запланованих робіт, а на сьогодні можна зробити висновок про відповідність техніки заявленим робочим параметрам. Механік В. Матвійчук говорив про позитивні моменти співпраці з «КрАЗом»: «Добре, що є річне гарантійне обслуговування самоскидів. КрАЗи істотно оновлено: нові двигуни, коробки передач, мости. Та й обладнання прекрасне, використано в ньому нержавіючу сталь, що є запорукою його тривалої експлуатації. Усіма роботами можна керувати з кабіни, водій, перебуваючи взимку у теплі, може регулювати, наприклад, ширину посипки, кількість матеріалу на 1 м кв».
Представники робочої делегації розповіли, що, рухаючись на Київ, першу вантажівку автоколони завжди прикрашають українським прапором: «Ми ж патріоти! Вітчизняна техніка — для вітчизняних споживачів».
Технічні параметри КрАЗ-65055: двигун потужністю — 380 к. с., тип — дизельний; колісна формула 6×4; гальмова система з АБС; кабіна — суцільнометалева, тримісна, з додатковим опалювачем, із встановленням пасів безпеки, кермовий механізм інтегрального типу; наявний зимовий пакет: обігрів паливних фільтрів; осушувач повітря в гальмівній системі; самоскидний кузов об’ємом — 12 м3, тип розвантаження — назад, вантажопідйомність — 16 т.