П'ятниця, 25 червня 2021 10:46

ГК «Автострада» придбала 7 автопаливозаправників нової конструкції на базі MAN

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на автоцистернах із формою «валіза» вперше в Україні встановлені передні і задні стінки опуклої форми.

Вінницька Група Компаній «Автострада», один з основних будівельників сучасних українських доріг, придбала партію із семи нових автопаливозаправників з об'ємом автоцистерни 11 м3 на базі MAN TGM 18.250 4X2 BL.

Машини виготовлені провідним вітчизняним виробником, Заводом спецтехніки «Техкомплект». Ця модель паливозаправника, як і усі інші бензовози для транспортування світлих нафтопродуктів від Заводу спецтехніки «Техкомплект», оснащена вбудованою системою роздачі і обліку палива.

При цьому машини отримали істотні новації, на яких варто зупинится детальніше.

Так, був вперше виготовлений бензовоз із місткістю цистерни 11 м3. Раніше Завод спецтехніки «Техкомплект» виготовляв великі автоцистерни з робочими обсягами 10,5 та 12 м3.

Слід наголосити, що потенціал виробництва Заводу спецтехніки «Техкомплект» розрахований на виготовлення автоцистерн об'ємом в діапазоні від 4 до 20 м3 (використовуються сумісні шасі з повною масою 7-30 тонн від IVECO, MAN, JAC, FOTON, МАЗ, ГАЗ та інших вантажних брендів).

Знову ж таки вперше, для монтажу автоцистерн використано вантажне 2-вісне шасі MAN TGM 18.250 4X2 BL (партію нових вантажних автомобілів надала компанія «МАН Трак енд Бас Юкрейн», що входить в групу MAN Truck & Bus AG і є офіційним представником TM MAN в Україні).

Раніше на базі інших моделей шасі MAN вже виготовлялися автопаливозаправники Заводу спецтехніки «Техкомплект», але з меншою ємністю автоцистерн - всього 7 м3.

І, нарешті, слід відзначити, що на автоцистернах із формою «валіза» (прямокутник з округленими кутами, що забезпечує найкращу рівновагу навантаженого паливозаправника) вперше в Україні встановлені передні і задні стінки опуклої форми.

Раніше українськими виробниками аналогічної спецтехніки так звані «еліптичні днища» використовувалися тільки для цистерн, які мають поперечний переріз у формі кола або еліпса.

Переваги днищ опуклої форми полягають в тому, що при інтенсивних навантаженнях автопаливозаправники із опуклими передніми і задніми стінками краще протистоять перепадам тиску та гідроударам.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, така форма задньої і передньої днищ цистерни ефективно знижує ударні навантаження в той момент, коли навантажений паливом бензовоз розганяється, і розсіює ударні навантаження в момент гальмування.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: