Четвер, 24 червня 2021 12:36

Двигуни MAN TGE та VW Crafter стали чистішими та більш економічними

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в Європі стали жорсткішими вимоги до двигунів нових легких вантажівок - з 2022 року всі вони повинні будуть відповідати нормам Euro 6d.

Тому такі компанії як MAN та Volkswagen вже зараз вдосконалили двигуни своїх комерційних автомобілів відповідно до нових дорстких вимог.

В 2022 році норми Еuro 6d стануть жорсткішими, аніж діючі нині Euro 6d temp, незважаючи на те, що граничні значення викидів у них однакові.

Різниця - в так званому коефіцієнті перевищення граничних значень в реальних дорожніх умовах. Він показує, наскільки заявлені виробником під час стендових випробувань в циклі WLTP викиди оксидів азоту NOx можуть бути перевищені у цій експлуатації.

Так, якщо в версії temp цей показник становив 2,1, то з наступного року він знижується до 1,43.

Щоб відповідати новим вимогам, дволітровий дизель під капотом MAN TGE/VW Crafter отримав нову систему управління, а також більш продуктивну систему нейтралізації SCR з подвійним уприскуванням сечовини AdBlue.

При цьому сам бак для неї збільшився до 30 літрів. Змінено і конфігурація вихлопу.

Все це дозволило вкластися в нормативи і зробити двигуни економічнішими - заявлено, що в залежності від версії вони споживають на 9-10% менше «солярки», аніж раніше. Це означає, що якщо раніше середня витрата палива для фургона в версії L3H3 в тому ж циклі WLTP становила 9,7 л/100 км, то тепер в тих же режимах він споживає лише 8,8 л/100 км.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, восени в компанії MAN планують почати встановлювати на свої малотоннажники і спеціальні шини зі зниженим коефіцієнтом опору коченню. Їх застосування дозволить знизити витрату ще на 0,1 л/100 км.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    News:

    Продаж спецтехніки: