Він використовуватиметься під час рятувальних, ремонтно-будівельних робіт, операцій з розмінування чи тренування або ж для декомпресії.
Розробку та будівництво цього унікального центру здійснили фахівці компанії Polycar. Спеціальний мобільний водолазний комплекс (СМВК) побудовано у складі автопоїзда за модульною системою.
Тут використали MAN TGS 33.400 (400 к.с., МКПП, Євро-5) з колісною формулою 6×6 та двовісний дишловий причіп вітчизняного виробника TAD.
Перший блок — це мобільна водолазна станція, оснащена всім необхідним для перевезення особового складу та супутнього обладнання.
Особлива конструкція модуля дає змогу здійснювати занурення безпосередньо з берега водойми.
До цього модуля входить:
система постачання повітря (компресор, розподільчий блок, 8 балонів по 80 л кожен);
дизельний генератор на 19 кВт для забезпечення комплексу електроенергією;
обладнане місце для керівника групи з усіма необхідними засобами зв’язку;
кліматичні системи (обігрів, вентиляція, кондиціювання);
система енергозбереження на базі зарядної станції EcoFlow DELTA Pro;
Стелажі та шафи для збереження і транспортування водолазного спорядження, запасних частин, інструментів та особистого майна.
Окрім цього, модуль забезпечення має окремий вхід до спального відсіку, де розташовано 7 спальних місць для командира та особового складу – групи водолазів.
Технічний модуль, побудований на базі двовісного причепа, має два входи — бічний для персоналу та розсувні двері ззаду для зручного завантаження громіздкого обладнання.
Наявність власної барокамери дає змогу проводити тренування, а також забезпечує декомпресію водолазів після занурювання на велику глибину.
Фургон також має робоче місце лікаря з засобами зв’язку, доступом до інтернету та іншим обладнанням.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, СМВК заявлено як унікальний багатофункціональний транспортний засіб, який стане у пригоді рятувальним службам, центрам із підготовки водолазів та іншим профільним організаціям.