Планується, що серійне виробництво буде запущено у 2024 році. R 9300 замінить R 9250 у класі 250-тонних екскаваторів компанії.
Для зниження витрати палива машиною при збереженні оптимальної продуктивності R 9300 у стандартній комплектації постачається з фірмовою системою керування двигуном та гідравлікою Liebherr Power Efficiency (LPE).
Використання цієї системи знижує витрату палива на 15 % порівняно з попередньою 250-тонною машиною R 9250. Зниження витрати палива сприяє підвищенню ефективності використання палива на 25 %.
Щоб ще більше підвищити ефективність використання палива, компанія розробляє версію R 9300 з електроприводом, яка буде доступна у найближчому майбутньому.
Liebherr заявляє, що R 9300 має оновлену конструкцію навісного обладнання, яке легше та міцніше, аніж у R 9250.
Нове навісне обладнання постачається з новою конструкцією рукояті та стріли та алюмінієвими кожухами, які встановлюються у стандартній комплектації. Ця конструкція дозволила збільшити розмір ковша як у конфігураціях із зворотною лопатою, так і із вибійною лопатою.
Стандартні розміри ковша 16,5 куб. м у конфігурації зі зворотною лопатою та 16 куб. Вантажопідйомність – 180 метричних тонн.
Крім того, R 9300 має спільні деталі з іншими екскаваторами Liebherr, що знижує витрати на технічне обслуговування та оптимізує складські запаси.
Термін служби екскаватора збільшився на 33% з 45 000 годин R 9250 до 60 000 годин.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, для операторів нова кабіна пропонує покращений ергономічний дизайн, великі сенсорні екрани, новий дизайн панелі керування та оптимальну оглядовість.