«Минулий рік був дуже складним як для наших клієнтів, так і для нас через наслідки пандемії коронавіруса. Тому нам ще приємніше отримати нагороду «Кращий бренд» в одинадцятий раз поспіль. Це свідчить про те, що навіть в цей екстраординарний період ми змогли запропонувати продукцію і послуги найвищої якості», - каже Йорг Харджес, керівник відділу маркетингу ринку запасних частин компанії HELLA.
Зокрема, в минулому році HELLA ще більше розширила свої цифрові канали комунікації. «Чи то цифровий відеозв'язок, технічна інформація, актуальна інформація про продукцію, відеоролики по монтажу або вебінари через наші онлайн-портали, наші цифрові пропозиції підтримують зв'язок з нашими клієнтами. Крім того, ми створили для них реальну додану вартість завдяки широкому спектру послуг», - саме тому HELLA продовжить роботу над інноваційними продуктами і послугами. Наприклад, компанія запускає K-LED Nano, новий проблисковий маячок для комунальних автомобілів і тракторів. А за допомогою порталу для автосервісів HELLA TECH WORLD компанія HELLA пропонує незалежним СТО постійно зростаючий асортимент технічної інформації, інструкцій зі збірки й онлайн-навчання для забезпечення безперебійності роботи.
EuroTransportMedia (ETM) - провідне торгове видавництво у сфері комерційного транспорту. З 1997 р. воно організовує голосування серед професіоналів у номінаціях «Кращий бренд», «Краща вантажівка», «Кращий фургон» і «Кращий автобус». Цього року кращі представники всіх 25 категорій були номіновані на премію «Кращі бренди».