Понеділок, 07 лютого 2022 10:53

Liebherr модернізував свої важкі колісні навантажувачі

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, компанія Liebherr обновила три найбільші колісні навантажувачі, запустивши нові моделі L 550, L 566 та L 580.

До основних новацій у важких колісних навантажувачах L 550, L 566 та L 580 належать збільшення навантаження на наконечник, більші ковші та потужність двигуна, а також нова електрогідравлічна система управління для використання різних інтелектуальних функцій.

Ці три нові моделі розроблялися на заводі в Австраії із врахуванням побажань клієнтів.

Нові колісні навантажувачі L 550, L 566 та L 580, оснащені гідростатичною системою приводу Liebherr. Завдяки збільшенню потужності двигуна приблизно на 17 % для моделі L 550, система ходового приводу стала ще потужнішою за збереження тієї ж низької витрати палива.

Дизельний двигун встановлений на навантажувачах ззаду, виконуючи також функцію противаги та збільшуючи навантаження на ківш.

Liebherr пропонує три версії стріл для нових моделей.

По-перше, кінематика Z-подібного стрижня, яка виходить на перший план, особливо в нижньому діапазоні підйому та зусилля відриву.

По-друге, промислова кінематика, яка була розроблена для роботи з важкими робочими навісками, такими як ковші з високим розвантаженням та захвати для колод.

І, нарешті, доступні підйомні важелі High Lift, що є розширеною версією кінематики Z-подібної штанги з найдовшими підйомними важелями в цьому сегменті колісних навантажувачів.

Робоча гідравліка колісних навантажувачів L 550, L 566 та L 580 забезпечує чутливий рух підйомних важелів незалежно від розміру або ваги робочого інструменту.

Також Liebherr пропонує новий опціональний пристрій зважування на основі електрогідравлічного керування, в якому допоміжна система працює автоматично як контрольні ваги та в режимі реального часу надає інформацію про процедуру завантаження.

Оператори можуть встановлювати обмеження підйому та максимальну висоту перекидання, тим самим знижуючи ризик нещасних випадків у місцях з обмеженим простором. Швидкість нахилу можна запрограмувати для захисту компонентів стріли та встановленого обладнання.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, чіткі лінії задньої частини, а також великі скляні поверхні у кабіні забезпечують гарний круговий огляд. Нова камера заднього огляду, встановлена ​​в захищеному місці на капоті двигуна.я допомагає оператору машини стежити за зоною ззаду.

 






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: