П'ятниця, 26 листопада 2021 11:53

Представили ще один концепт автономного комерційного електромобіля

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, стартап REE Automotive представив свій автономний концептуальний акумуляторний електромобіль Leopard, заснований на новітній платформі з ультрамодульною конструкцією.

Повномасштабна концепція орієнтована на клієнтів, включаючи операторів компанії доставки останньої милі, інтернет-магазини та технологічні компанії, які прагнуть створювати повністю автономні рішення.

Дизайн та технічні характеристики автономного електромобіля Leopard з керованими передніми та задніми колесами є результатом спільної роботи з провідними світовими транспортними та технологічними компаніями, що спеціалізуються на автономній доставці та мобільності як послуги (MaaS).

Автономний концептуальний повністю електричний Leopard повною масою 2 тонни, призначений для доставки останньої милі, при своїй довжині 3,4 м і ширині конструкції 1,4 м має 5,1-кубометр вантажного простору і здатний перевозити більше вантажу завдяки низькій плоскій підлозі з вантажною висотою. 39 см.

За допомогою невеликої площі основи 2,5 м2 автомобіль відрізняється підвищеною маневреністю. Крім того, прототип відрізняється технологією X-by-Wire платформи REEcorner для керування рухом, кермовим керуванням та гальмами, ємністю акумулятора 50 кВтг Максимальна швидкість 100 км/год

Концептуальний автомобіль Leopard заснований на модульній платформі REEcorner електромобіля, призначеній для підтримки широкого спектру транспортних засобів і для виконання конкретних завдань.

REE вже запланувала з індійською Mahindra глобальне виробництво комерційних електромобілів та створила бізнес-альянс з Hino з розробки комерційної мобільності майбутнього на базі платформи REEcorner.

Платформа адаптивна під транспортні засоби повною масою 2000 кг та вантажопідйомністю 750 кг, з кузовом об'ємом до 7,5 м3 та габаритною довжиною від 2,9 до 3,5 м, шириною від 1,2 до 1,8 м та висотою від 1,4 до 2,2 м.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, за рахунок компактної конструкції електромобіля радіус розвороту становить 3,9 м. Система електроприводу приводу потужністю 100 кВт живиться від акумуляторної батареї ємністю 60 кВт/год і розвиває максимальну швидкість 100 км/год.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    News:

    Продаж спецтехніки: