П'ятниця, 10 вересня 2021 09:42

«БелАЗ» представив 25-тонний самоскид підвищеної прохідності

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, перед початком серійного виробництва «БелАЗ» розпочав робочі випробування нового самоскида підвищеної прохідності БЕЛАЗ-75050 вантажопідйомністю 25 тонн.

Машина призначена для перевезення насипних вантажів в різних кліматичних умовах за спеціальними технологічних дорогах і в умовах бездоріжжя на грунтах з низькою несучою здатністю.

Новий самоскид БЕЛАЗ-75050 з колісною формулою 4х4 і колісною базою 3550 мм належить до серії МоАЗ-7505 нового покоління. За вантажопідйомності 25 тонн самоскид має повну масу 45 тонн.

На самоскид встановлений зварений кузов ковшового типу з листового прокату високоміцної зносостійкої сталі, який вміщує обсяг вантажу 11,5-кубометрів в стандарті і 15,5 м3 з шапкою. Кузов має захисний козирок і систему обігріву вихлопними газами.

Самоскид БЕЛАЗ-75050 приводить економічний V-подібний, 4-тактний і 350-сильний дизельний двигун SCANIA DC09 076A стандарту Stage 3A, Tier 3 з електронною системою управління, безпосереднім впорскуванням палива, газотурбінним наддувом і охолодженням наддувочного повітря.

Тут стоїть пневмогідравлічна трансмісія з діапазоном передач 6 + 1, комплексним чотириколісним гидротрансформатором з автоматичним блокуванням вальної коробки передач з фрикційними муфтами, електрогідравлічним приводом управління, гідравлічним гальмом-сповільнювачем, редуктором відбору потужності приводу гідравлічних насосів і ГМП з САУ і підігрівом від зовнішнього джерела 36В.

Застосована в трансмісії система автоматичного управління дозволяє більш ефективно використовувати ресурс двигуна і самої коробки передач. Для підвищення прохідності і збільшення сили тяги самоскид використовує міжколісний диференціал підвищеного тертя.

Зварна рама самоскида БелАЗ-75050 виконана з високоміцної низьколегованої сталі. Її поздовжні лонжерони змінної висоти з'єднані між собою поперечиною. Для буксирування самоскида є буксирні вушка внизу передньої поперечки, а для кріплення буксирних пристроїв в задній поперечині є вушко.

Робоча гальмівна система барабанного типу з двома внутрішніми колодками з пневматичним двоконтурним приводом, а гальмівна система має дискові гальма з пружинним приводом і пневматичним розгальмовуванням. Підвіска пневмогідравлічна.

Гідравлічна система автомобіля БелАЗ-75050 зі зворотним гідравлічним зв'язком і підсилювачем потоку об'єднана для рульового управління і підйому кузова. В системі з робочим тиском 16 МПа передбачені скидання залишкового тиску в гідравлічному контурі і можливість аварійного опускання кузова при непрацюючому двигуні.

БЕЛАЗ-75050 отримав однодверну двомісну кабіну із захистом FOPS і ROPS, системи освітлення і візуального контролю, склоочисники і склообмивачі. Для створення комфортного робочого середовища водія кабіна має термо- і шумоізоляцію, підресорене сидіння, системи фільтрації повітря, примусової вентиляції та опалення.

Встановлена спеціально розроблена для цього класу техніки комфортабельна кабіна з системою захисту ROPS і FOPS. У комплектацію кабіни входить інтелектуальна електронна панель приладів, яка дозволяє відстежувати всі параметри роботи самоскида в режимі реального часу.

Інші технічні характеристики нового 25-тонного самоскида БелАЗ-75050 включають пневматичні безкамерні шини розмірністю 26.5-25, максимальну швидкість 50 км/год, мінімальний радіус повороту машини 11 м, глибина броду 80 мм і подолання підйому 18 градусів.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, габаритні розміри автомобіля становлять: довжина 8000 мм, ширину 3282 мм і висоту по козирку кузова 3635 мм.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    News:

    Продаж спецтехніки: