П'ятниця, 26 березня 2021 12:35

Китайський виробник презентував сідельний тягач у топовій комплектації

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, компанія Shaanxi Auto Holding Group Co., Ltd., презентувала свою топову модель SHACMAN Delong X6000, в якій знайшли відображення всі досягнення китайської автопрому.

Слід відразу сказати, що новинка являє собою не лише вдосконалений головний продукт бренду SHACMAN, а й, по суті, стає глобальною матрицею всіх найсучасніших технологій. Автомобіль вже можна назвати новим еталоном для китайських важких вантажівок високого класу.

Простий дизайн вже давно не задовольняє естетичні потреби нового покоління водіїв в КНР. Сьогодні більшість далекобійників звертають пильну увагу на загальне сприйняття від зовнішнього вигляду автомобіля. І на відміну від інших марок, які намагаються запозичувати елементи дизайну преміальних європейських брендів, Shaanxi при створенні X6000, розробив власну унікальну ідею.

Потрібно відзначити аеродинаміку вантажівки. Уже відомо, що динамічний опір у X6000 менший на 15%, аніж у конкурентів. Він формується за рахунок ретельно прорахованої форми кабіни, встановлення регульованого по висоті спойлера, відсутності дзеркал заднього виду, оптимізації вузлів підвіски, наявності бічних обтічників і використання шин з низьким опором коченню.

Згідно із даними, опублікованими виробником, витрата пального у Delong X6000 становить всього лише 25,85 л/100 км.

Представлений сідельний тягач Shaanxi Delong X6000 обладнаний новітнім двигуном Weichai WP13H (Євро-6). Цей двигун (варіанти потужності 500/530/550 к. с.), вважається першим в світі дизельним агрегатом, ККД якого перевищує 50%! Для порівняння - в даний час на ринку двигунів ККД в дизелях становить всього 37%-40%. За словами мотористів Weichai, двигун WP13H вирішує низку глобальних проблем, таких як ефективне спалювання палива, низька теплопередача, висока надійність, малі втрати на тертя, низькі викиди ОГ і ефективне електронне управління.

До решти елементів приводу відносяться автоматизована коробка передач ZF AMT, привідний міст Hande axle з передавальним співвідношенням 2,533. Споряджена маса транспортного засобу не перевищує 8 тонн.

З точки зору простору і комфорту, то в кабіні Delong X6000 передбачена пласка підлога підлогу, внутрішня висота в 2130 мм, а обсяг полиць і місць для зберігання речей сягає 1000 л. Тут є світлодіодне освітлення, інтелектуальна система управління повітряним потоком з вбудованим потужним фільтром (рівень CN95 ), а також система киснево-іонного очищення (знезараження від бактерій і вірусів) повітря.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Delong X6000 також обладнаний безліччю сучасних електронних систем безпеки, серед яких хочеться відзначити систему моніторингу сліпих зон, що використовує камери Starlight. Також - систему автопілотування, створену на основі фірмової електронної архітектури SIC-EEA і платформи S-PILOT.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: