Понеділок, 04 січня 2021 14:15

Scania розповіла про підсумки року в Україні

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, українське представництво Scania опублікувало підсумки року, що минає

Про це компанія розповіла на своїй сторінці у мережі Facebook.

«2020, безумовно, став найскладнішим, якщо не за всю історію людства, то за останні десятиліття точно. На карті світу, мабуть, не знайдеться країни, яка б не відчула на собі наслідки Covid-19. Ця пандемія перевернула наше уявлення про справжні цінності, про відповідальність, про згуртованість та безпеку. Ми навчилися радіти простим речам, які раніше здавалися буденними: вдихати повітря на повні груди, бачитися з рідними, ходити в кінотеатри, магазини, відчувати смак їжі та улюблених парфумів, подорожувати.

Нам довелося стати гнучкими, навчитися спілкуватися та організовувати роботу віддалено, швидко знаходити рішення, щоб ні на мить не зупинятися та продовжувати виконувати свої зобов’язання перед клієнтами», - йдеться в повідомленні.

Тим не менш українське представництво Scania зазначає, що попри всі негаразди та виклики є й позитивні моменти у 2020, а саме:

  • Кількість поставлених нових та вживаних вантажних автомобілів Scania в Україні становить на кінець року 370 та 200 одиниць відповідно. Це приблизно на 20% менше, ніж минулого року, але з урахуванням ситуації на ринку, це хороший результат, тим паче, що фінансові показники компанії найкращі за увесь час Scania в Україні.
  • Частка Scania серед західних марок на кінець 2020 становить приблизно 26%, що є другим показником у великій 7-ці. Найбільше поставок Scania було у сегменті будівельної техніки.
  • У 2020 Scania поставила рекордну кількість вантажівок V8 – 5 одиниць для 4 різних компаній. На перший погляд, не так багато, але раніше це могла бути лише одна вантажівка Scania V8 впродовж кількох років.
  • «Сканія Кредіт Україна» розробила та запустила спеціальну програму «Євро 6 під 6» на вживані вантажівки Scania. Крім фінансування під 6%, програма передбачає умови трейд-ін.
  • Представлено новий продукт у сфері альтернативних видів палива, а саме тягач Scania G410 з газовим двигуном на метані. Поки що рано говорити, чи метанові вантажівки можуть стати справжньою альтернативою дизельним, але головне завдання тут – презентувати готові рішення, які Scania вже пропонує у сфері сталого розвитку, а за клієнтами – право вибору.
  • У вересні 2020 два тягачі Scania R410 Євро 6 з 13-літровими двигунами на метані поповнили автопарк компанії ПАТ «Одескабель». Вантажівки стали першим випробувальним проєктом, який дозволить компанії ухвалювати рішення у майбутньому.
  • Як передає com.ua, на глобальному рівні Scania невпинно рухається відповідно до обраної стратегії, що передбачає перехід на сталу систему транспорту. У вересні 2020 вперше була представлена повністю електрична вантажівка для міста із запасом ходу на 250 км на одному заряді та гібридна вантажівка, що поєднує дизельну та електричну технології. Найближчими роками ми станемо свідками повної трансформації транспорту, вірніше його електрифікації. Для цього Scania інвестувала кошти у відкриття власної лабораторії для тестування та адаптації акумуляторів, об’єднала зусилля з французькими компаніями ENGIE та EVBox для забезпечення комплексних рішень, в тому числі можливість заряджання на території клієнтів.
  • Наприкінці року Scania оновила лінійку V8, яка тепер включає найпотужніший двигун у 770 к.с. та нову коробку передач. Замовлення в Україні стартують з лютого 2021.



Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: