У передній частині автомобіля розміщено водомет OneSeven. Він має продуктивність 2000 літрів води за хвилину.
Також у передній частині автомобіля є інфрачервона камера, за допомогою якої пожежники можуть бачити ситуацію в середовищі вогню, визначати його площу, заміряти температуру. Робитимуть це, не виходячи із кабіни.
Окрім звичайної води, транспортний засіб також оснащений системою CAFS – піногасником. Його ефективність в закритих приміщеннях дуже ефективна для гасіння пожеж.
Транспортний засіб також оснащений рятувальним обладнанням для евакуації та інших рятувальних операцій.
Спецавтомобіль Scania розробляла та будувала у тісній співпраці з Norsk Scania. Цей транспортний засіб є першим з двох однакових автоцистерн, а кузовобудівником та постачальником є компанія Braco з Ліра. Пожежні служби хотіли, щоб автоцистерни для операційної роботи в тунелях були максимально маневровими та коротшими.
Тут використано шасі Scania 500 P з приводом 6x4 та керованою задньою віссю. Колісна база становить 360 сантиметрів, що є найкоротшою, яку Scania може поставити в поєднанні з повним приводом.
Задня частина автомобіля (500 кінських сил) також була вкорочена, щоб зменшити звис.
Водночас було важливо побудувати автомобіль так, щоб баланс ваги був максимально оптимальним. При цьому в техзавданні запросили автомобіль, що може брати якомога більше води.
Перший виготовлений автомобіль відразу ж забрала у свій автопарк пожежна станція Ройкена. Вона має у зоні обслуговування довгий і крутий тунель Ослофьорд, де сталося кілька серйозних пожеж.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, наступна автоцистерна прибуде восени і буде розміщена в Аскері.