Вона має потужність 750 кВт і дозволяє зарядити батареї від 20 до 80% ємності менш ніж за 30 хвилин. Це вдвічі швидше ніж наявні станції стандарту CCS2. Таким чином, процес заряджання можна спокійно поєднати з обов’язковою 45-хвилинною перервою для водія.
MCS розрахована на струм силою до 3000 А, хоча на першій станції від Scania цей показник буде втричі меншим – 1000 А. MCS вимагає застосування спеціальних рішень, таких як рідинне охолодження в зарядному пристрої, а також поліпшені протоколи зв’язку, що забезпечує надійність роботи.
Зазначимо, що Scania входить до Traton Group, де є спеціальний підрозділ Traton Charging Solutions, що займається постачанням послуг eMobility. Крім того, Scania разом із партнерами бере участь в ініціативі Milence, метою якої є створення в Європі мережі з 1700 швидкісних заправних станцій для вантажівок вже до 2027 року.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, більш детально ознайомитись із системою MCS для Scania можна було на стенді СharIN у рамках міжнародної виставки електромобілів EVS 38, що проходила у Гетеборзі з 15 по 18 червня.