Як можна побачити, машини оснащені кабінами від вантажівок DAF моделі CF. Тягачі будуть використовуватися у складі 40-тонних автопоїздів для доставки запчастин із центрального складу Toyota Parts Centre Europe у Бельгії (Діст) регіональними центрами у Франції (Лілль), Німеччині (Кельн) та Нідерландах (Роттердам та Весп).
У проекті задіяні чотири логістичні компанії: VOS Transport Group, CEVA Logistic, Groupe CAT та Yusen Loistic.
За продуктивністю машини не поступаються дизельним аналогам і можуть з вантажем проїжджати без дозаправки близько 400 км у реальних умовах. При цьому тягачі забезпечують тихішу роботу, що важливо при поїздках через населені пункти.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, таким чином, Toyota зробила черговий крок до поставленої мети – повністю перейти на безвуглецеву внутрішню логістику до 2040 року.