Вівторок, 24 березня 2020 10:31

Новий БТР «Отаман 6x6» пройшов випробування бездоріжжям

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, новинка була розроблена компанією «Практика» для  Збройних Сил України.

Новий БТР «Отаман 6x6», який розроблений приватною компанією «Практика» пройшов черговий етап заводських випробувань ходових властивостей машини на бездоріжжі, під час яких «Отаман» з колісною формулою 6х6 долав складні піщані грунти, повідомляє Defense Express.

«Отаман 6x6» – повністю нова розробка, яка ввібрала в себе останні тенденції розвитку колісної бронетехніки: підвищений бронезахист, наявність мінозахисту, великий запас вантажопідйомності (для встановлення додаткової композитної броні та важкого обладнання, наприклад, бойового модулю), модульність, максимальна мобільність, та високий ступінь цифровізації.

Цей проект був розроблений компанією «Практика» для Збройних Сил України, зокрема для Морської піхоти України, у відповідності до спільного рішення з Міноборони.

Захист

Важливою особливістю «Отаман 6x6», яка відрізняє його від старих радянських БТР, є його компонування з переднім розміщенням двигуна. Це дозволяє підвищити захист бійців, які розміщуються у задній частині машини та десантуються з корми. Окрім того верхня лобова частина машини має гострий кут для забезпечення стійкості та максимізації рикошетів.

«Отаман 6х6» має повноцінний протимінний захист за стандартом НАТО STANAG 4569. Завдяки багатошаровій броні та протимінним сидінням машина забезпечує захист від вибуху 8 кг вибухівки.

Крім цього він має протикульовий рівень захисту STANAG lvl 2 з усіх сторін та від 12,7 мм куль у лобовій проекції. А при встановленні додаткових керамічних елементів рівень захисту зростає до STANAG lvl 4, тобто від куль 14,5 мм на відстані 200 метрів у лобовій проекції.

Такий рівень захисту є стандартним для всіх бойових машин сьогодення та відповідає вимогам машин у класі колісних бронетранспортерів. Для виготовлення бронемашини передбачено використання сталей виробництва країн-членів НАТО та Євросоюзу.

Ходові властивості

Для бойової машини обрана колісна 6х6, яка якісно відобразилась на її габаритах. Таке ж рішення зараз обрано на іноземних БТРах Otokar Arma, Pars Iveco, BTP Guarani, Patria та інших.

При повній масі у 23 т, «Отаман 6x6»" розганяється до 110 км/год завдяки дизельному двигуну Deutz TCD 2015 з потужністю у 558 к.с. та крутним моментом у 2080 Нм, а також автоматичній коробці передач Allison 4500 SP. Завдяки потужному двигуну новий БТР має одне з найкращих співвідношень маси до потужності двигуна - 24,3 к.с. на т. Для порівняння у танка «Оплот» цей показник – 23,5 к.с. на т.

Також «Отаман 6x6» має високий кліренс у 453 мм. та незалежну підвіску військового типу, розробки всесвітньо відомої компанії Meritor, що дозволяє йому легко долати перешкоди. Окрім того, бронетранспортер може форсувати водні перешкоди уплав та розвивати швидкість у 8 км/год.

Вогнева потужність

У якості озброєння для «Отаман 6x6», у версії бронетранспортера, розглядається бойовий модуль БМ-3М «Штурм», який також встановлюється на БТР-3.

Тобто у арсеналі «Отаман 6x6» знаходиться 30-мм автоматична гармата, що має скорострільність у 330 пострілів на хвилину, кулемет та автоматичним гранатомет. Також БМ-3М «Штурм» оснащений високоточним протитанковим комплексом «Бар’єр» від ДККБ «Луч», що здатний знищувати сучасну бронетехніку противника на відстані до 5 км. За точність наведення на ціль відповідає сучасний цифровий комплекс з лазерним далекоміром, а також стабілізатор гармати.

Таке поєднання озброєння забезпечує знищення основних цілей на сучасному полі бою, починаючи від живої сили противника, завершуючи танками, захищеними вогневими точками та вертольотами противника.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: