Також у планах модернізація інфраструктури регіонів, які приймають найбільшу кількість внутрішньо переміщених осіб. Йдеться про будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт житла для внутрішньопереміщених осіб, шкіл, медичних установ і соціальних центрів.
«Програма з відновлення України» є продовженням Надзвичайної кредитної програми, що діє з 2014 року. У рамках програми відновлюється понад 150 об’єктів соціальної інфраструктури у Донецькій, Луганській, Запорізькій, Харківській, Полтавській, Одеській, Херсонській та Київській областях.
Нагадаємо, що останні 2 роки держава активно інвестує в розвиток доріг Сходу України
Довгий час інфраструктурою Сходу не займалися системно — фінансування цих областей відбувалося за залишковим принципом. Цей фактор, а також активні військові дії, у результаті призвели до того, що такий критично важливий сектор як дорожня інфраструктура опинився у критичному стані.
Зі стартом Великого будівництва ситуація кардинально змінилась. Власне, сама програма почалась з оновлення ключового для регіону маршруту Маріуполь — Запоріжжя, протяжністю 130 км. Ділянку дороги відремонтували протягом рекордних 68 днів.
Одним із найдовших напрямків в країні, оновлених у 2020 році, став маршрут від Станиці Луганської до Сєвєродонецька. Він має ключове значення для Луганщини, адже веде до єдиного діючого тут пункту пропуску — КПП «Станиця Луганська». Ця дорога та нові комплексні ЦНАП — перше, що бачать громадяни України, коли потрапляють на підконтрольну територію.
Усього за 2 роки Великого будівництва в цих областях буде оновлено на 50% км доріг, ніж за попередні 10 років:
- У 2020 році у Донецькій області було відновлено 140,1 км (а також 8 мостів та шляхопроводі). Амбітний план на 2021 рік — оновлення 156 км.
- У Луганській області минулого року вже відремонтовано 194 км доріг, у планах на цей рік — 201 км.