Середа, 13 жовтня 2021 10:33

Setra представила новий комфортабельний міжміський автобус

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Setra представила новий 3-вісний міжміський автобус з низьким входом S 418 LE.

Нова модель розширює асортимент автобусів сімейства LE, що вже включає 2-вісні моделі S 415 і S 416.

Тестовий автобус S 418 LE, довжиною 14640 мм з низькою підлогою і рівним входом без сходинок від передньої до задньої частини, має 51 пасажирське місце на комфортабельних сидіннях «Setra Transit», оббитих тканиною «Dorint, black azur».

Залежно від модифікації, в ньому можуть сидячи розміститися понад 60 пасажирів і ще двоє - на відкидних сидіннях.

Встановлена ​​на даху система кондиціонування повітря EvoCool Comfort з потужністю охолодження 39 кВт забезпечує приємний клімат в салоні навіть в літню спеку. Таким чином, Setra S 418 LE відповідає вимогам комфортабельним пасажирським перевезенням на дуже завантажених міжміських маршрутах.

Автобус S 418 LE приводиться в дію 6-циліндровим двигуном Mercedes-Benz OM 470 стандарту Євро-6 в категоріях потужності 265 кВт (360 к.с.) або 290 кВт (394 к.с.) і працює в парі з чотирма на вибір коробками передач.

6-ступінчаста механічна коробка передач GO 190 або 210 встановлюється в стандартній комплектації на вибір безкоштовно, а 6-ступінчастий автомат з гідротрансформатором ZF Ecolife, повністю автоматизована 8-ступінчаста механічна коробка передач GO 250-8 PowerShift і 4-ступінчаста автоматична коробка передач Voith Diwa.6 доступні в якості опції за запитом.

Двигун OM 470 потужністю 360 к.с., яку він розвиває при робочому 10,7-літровому об'ємі на 1800 об/хв, дозволяє досягти максимального крутного моменту 1700 Нм вже при 1100 об/хв.

Своєю чергою, передавальне число задньої осі i = 5,222 дозволяє двигуну Euro VI за участю коробки передач ZF Ecolife видавати близько +1698 об/хв на шостій передачі за швидкості автобуса 100 км/год. Трансмісія автомобіля може бути додатково адаптована до конкретних операцій з різними передавальними числами.

Безпеку і допомогу на дорозі автобусу S 418 LE забезпечуює ціла низка допоміжних систем.

Це: електронна система стабілізації (ESP) включаючи систему проти ковзання при розгоні (ASR), ESP, круїз-контроль, система екстреного гальмування (BAS), стабілізатор на передній і задній осі, гальмо із захистом від зрушення з місця, система Sideguard Assist на базі радара, захисний екран водія, електронний контроль рівня (ENR), система пожежної сигналізації з лінією виявлення в моторному відсіку, бортова діагностика (OBD), інтегрована система діагностики ( IDS), передні протитуманні фари і світлодіодні денні ходові вогні.

Крім цього, в комплектацію увійшли система клірингу, зовнішні дзеркала заднього огляду зліва і справа з електропідігрівом і регулюванням, управління бортовою електросистемою з інтелектуальним датчиком акумуляторної батареї (IBS), лампа моторного відсіку, стандартизований інтерфейс даних для системи управління парком автобусів Fleetboard Bus та багато іншого.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, слід відзначити також покриття для підлоги з ПВХ в центральному проході і на платформі, поручні з боку багажних полиць з гратами, гачки для одягу на віконних перегородках в салоні, нічне освітлення салону, світлодіодний дисплей пункту призначення EvoBus, складаний пандус з ручним керуванням у середніх дверей в салон і адаптер для точки оплати.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    News: