Субота, 29 травня 2021 11:18

В США представили літаючий автобус на 40 пасажирів

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в США з'явився аеромобільний стартап Kelekona, спроможний перевозити на електротязі до 4,5 т вантажів з величезною для цього типу силової установки швидкістю – 500 км/год і без крил.

Ідея дешевих і безпечних перельотів на електротязі сьогодні захоплює багатьох вчених і підприємців: вони вважають, що в майбутньому такі літаючі машини зможуть замінити традиційні наземні таксі.

Переважна більшість проектів на цю тему - це легкі і порівняно тихохідні літальні апарати з вертикальним зльотом. Варіантів конструкцій маса, але всі вони обмежені існуючими технологіями.

Відомі проекти аеротаксі вміщають до 4 осіб, в окремих випадках, таких як допрацьована літаюча машина німецького стартапу Lilium, можуть взяти на борт до 7 чоловік.

Натомість молода компанія Kelekona з Нью-Йорка пропонує підняти в повітря відразу 40 пасажирів або 4,5 т вантажу і відвезти їх на відстань 531 км всього за годину. Тобто, крейсерська швидкість становитиме 531 км/год або навіть вище з урахуванням часу на розгін і маневри.

В стартапі залучені випускники провідних технологічних вузів світу, які раніше працювали в компаніях Ford, GM, Tesla, Hyperloop, Delphi і навіть в NASA.

Корпус Kelekona виконаний з композитного матеріалу і алюмінію, за формою він нагадує сплющену краплю. За умовними кутами цієї «краплі» встановлені чотири рухомих модуля силової установки. Кожен складається із двох здвоєних роторних рушіїв і може повертатися навколо осі кріплення, тобто міняти вектор тяги.

Поки незрозуміло, за рахунок чого машина буде триматися в повітрі, якщо ротори встановлені перпендикулярно землі і забезпечують крейсерську швидкість.

Наприклад, близький за місткістю (розрахований на 50 осіб) проект британської компанії GKN Aerospace все-таки передбачає здвоєні крила з досить великим розмахом, а Kelekona обходиться без них.

Злетіти Kelekona може з вертолітного майданчика на даху будинку, тобто жодних спеціальних терміналів і аеропортів їй не потрібно.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, енергію Kelekona споживає зі швидкознімних АКБ, розташованих в днищі корпусу, тобто часу на зарядку витрачати не потрібно - прилетів, підчепив нову батарею і полетів далі.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: