П'ятниця, 28 травня 2021 09:38

«Богдан» анонсував плани з випуску електробусів

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, керівництво луцького «Автоскладального заводу №1» розглядає як перспективний проект міського електробуса, роботи над створенням якого розпочато минулого року.

Крім того, завод має у своєму портфелі і вже реалізований проект багатоцільової електровантажівки.

Еволюційний рух у напрямку електромобільності та екологічності, що його пропонують на ДП «АСЗ №1» передбачає розширення гами модифікацій тролейбусів з  автономним ходом з використанням Li-ion тягових батарей.

Це дозволить збільшити довжину маршрутів без додаткового будівництва контактної мережі та замінити автобуси на екологічний транспорт (тролейбуси) на міських та приміських маршрутах, частина довжини яких накладається на тролейбусні маршрути.

Поширення тролейбусів з автономним ходом дозволить ефективно використати створену в 42 містах України тролейбусну інфраструктуру та суттєво зекономити фінансові ресурси в порівнянні з варіантом заміщення автобусів на електроавтобуси (на вартості транспортних засобів та створенні інфраструктури для зарядки електробусів).

Заощадити кошти дозволить і об’єктивно менша потреба закупівлі тролейбусів з автономним ходом у порівнянні з кількістю електроавтобусів необхідних для виконання транспортної роботи на маршрутах.

Така стратегія дозволить завантажити існуючі в Україні потужності з виробництва тролейбусів та компонентів для них та створити додаткові робочі місця.

Тролейбус з автономним ходом потребує меншої кількості тягових батарей. Частину маршруту він живиться від контактної мережі, в цей час відбувається підзарядка тягових батарей.  У підсумку – менша загальна вартість.

Менша споряджена маса.

Більша пасажиромісткість при однаковій повній масі.

Максимальна уніфікація з існуючим парком тролейбусів.

Однакова ремонтна база і база запасних частин.

Не потрібна додаткова інфраструктура (спеціальні зарядні станції та організація спеціальних пунктів підзарядки).

Більший ресурс. Менший діапазон розряд-заряд.

Більша продуктивність і ефективність. Може знаходитися довший період за добу на лінії. Не потребує довгого циклу заряджання.

Нижча вартість одного пасажиро-кілометра.

Додамо також, що ТОВ «БАС МОТОР» уклала дистриб’юторську угоду з китайською компанією Zonson Smart Auto Corporation, яка входить в потужну корпорацію ZTE. Угодою передбачено широкий спектр співпраці з флагманом китайської індустрії з розвитку електромобільності.

Зокрема,  «БАС Мотор» уклав угоду на постачання демо- автобуса для тестів в Україні. Електричний автобус відповідає всім нормам та має європейський сертифікат.

Також Zonson Smart Auto Corporation розглядає можливість виготовлення електробусів з SKD/CKD комплектів на потужностях ТОВ «БАС МОТОР». 

Окрім цього, ТОВ «БАС МОТОР» активно співпрацює з австрійською компанією ELVE, яка, взяла за мету виробляти лише електричний транспорт для міських перевезень.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, головний продукт компанії – повністю електричний міський автобус довжиною 12 метрів GTZ6129BEVR, що був розроблений для задоволення попиту європейських міст і відповідає всім вимогам щодо комфортного та безпечного перевезення пасажирів.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: