Четвер, 28 грудня 2023 11:12

Презентували новий низькопідлоговий трамвай від «Татра-Юг»

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, 27 грудня в Одесі презентували новий трисекційний трамвай «Татра-Юг К1Т306», який минулими вихідними випробували на вулицях міста.

Це перший такий трамвай з 13 замовлених по контракту за кредитним фінансуванням Європейського Інвестиційного банку за програмою «Міський громадський транспорт».

Після першого вагону, який доставлений до Одеси точно за умовами контракту, за січень 2024 року Одеса отримає ще два таких трамваї, а потім, до кінця наступного року, будуть вироблені та доставлені і інші трамваї.

Цей трамвай значно дешевший іноземних аналогів і при цьому відповідає всім сучасним вимогам щодо комфорту, дизайну, технічних характеристик, економічності, при цьому пристосований до роботи на «вбитих» коліях.

Одеські трамваї цієї моделі зовні дещо відрізняються від київських - у них інша компоновка дверей. Не по дві широкі і дві вузькі двері у першій і третій секціях, як у Києві, а три широких у першій и дві широких у третій секції в Одесі.

Двері - планетарного типу, відчиняються всередину трамваю. Довжина трамваю 26 метрів, він має три візки - два моторних поворотних під першою та третьою секціями та безмоторний неповоротний під другою.

В салоні - 71 сидяче місце. Більшість з них - на низькій підлозі, без жодних сходинок. У першій секції 20 місць, у другій 16, у третій 35. Є два накопичувальні майданчики, а також простір для стоячих пасажирів у вузлах зчленування.

Загальна місткість трамваю - 250 чи навіть 300 пасажирів.

Представники заводу-виробника розповідали, як доводилося працювати зі збіркою трамваю у цехах під повітряними ударами. А виробники деяких комплектуючих, наприклад тягових електродвигунів, взагалі працюють у напівкустарних умовах, коли розосереджено виготовляють двигуни у Харкові на напівзруйнованих заводах.

До речі, в таких самих умовах компанія виробляє і трамваї для Києва - як раз завершується постачання туди партії з 20 вагонів такої ж моделі К1Т306 за таким же кредитом ЄІБ.

Загальна сума кредиту, наданого ЄІБ Одесі на придбання нових трамваїв - 20 мільйонів євро, до яких потім слід додати ще не менше 20% (близько 4 мільйонів євро) з муніципального бюджету - співфінансування для відшкодування витрат на ПДВ при закупівлі.

Термін кредиту становить 20 років під 2% річних. Кредит надається під державні гарантії.

Таким чином, орієнтовна приблизна ціна одного трамвая без ПДВ становить близько 1,66 мільйонів євро, а з ПДВ - близько 2 мільйонів євро за умови постачання 12 трамваїв та 1,53 млн. євро без ПДВ або 1,84 млн. євро з ПДВ при постачанні 13 трамваїв.

Це приблизно відповідає загальноєвропейському рівню цін на нові трамваї та тим цінам, які сплачують інші міста України за нові трамваї, які купують за кредитами ЄІБ та за власні кошти (Київ та Львів).

Згідно з технічними умовами, трамваї повинні мати повністю низький рівень підлоги, зручний для маломобільних пасажирів та пасажирів із візками, довжину 26-32 метри, загальну місткість не менше 250 осіб.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, також виробник повинен надати супутні послуги, наприклад, гарантію, комплекти запасних частин, сервісне гарантійне та післягарантійне обслуговування тощо.




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: