П'ятниця, 28 січня 2022 09:57

Daewoo представила дві серії важких вантажівок нового покоління

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, індійсько-корейський бренд Tata Daewoo здійснив масштабну презентацію двох новітніх серій: важких вантажівок Maxen та середньотоннажних Kuxen.

Новинки поступово замінять на конвеєрі застарілі діапазони Prima та Novus.

У 2009 році Tata Daewoo запустила у виробництво серію Prima. Минуло 13 років, і корейці вирішили робити заміну за позицією.

У вантажівок нового покоління Maxen та Kuxen відбулося не просто покращення якогось одного компонента з очікуванням наступної стадії модернізації, як це практикують європейці. Тут змінилося все, і одразу!

Кабіна Maxen справляє враження дуже серйозної та сучасної новинки. У її дизайні є мотив орла. Фронтальна панель виконана у формі орлиного крила, або, як пишуть корейці, WOW, що розшифровується, як Wing Of Win або Крило перемоги.

Кабіна з «орлиними» формами стала більш обтічною. Поліпшилися її аеродинамічні показники, що дає змогу думати про збільшення паливної ефективності нового вантажного автомобіля. Повністю світлодіодна оптика стала компактнішою. Її дизайн надає вантажівці більш динамічного вигляду.

Інтер'єр кабіни відповідає всім сучасним тенденціям та віянням. Панель приладів, яка, як у всіх новітніх вантажівок, являє собою РКІ монітор. І, крім цього, просто велика кількість цифрових та інтелектуальних систем.

В автомобілі встановлено фірмовий інтерактивний електронний пакет XENLINK. Його функціонал передбачає дистанційне керування транспортним засобом, зокрема, запуск двигуна, підключення обігрівача та кондиціонера, відчинення та закривання дверей, а також діагностику автомобіля.

Перелік електронних систем включає: систему екстреного гальмування (AEB), активний круїз-контроль (ACC), систему контролю транспортного засобу (ESC), систему попередження про виїзд зі смуги руху (LDW), систему моніторингу сонливості зіниць водія (DSM), а також систему контролю тиску у шинах (TPMS).

Трансмісія нової корейської вантажівки формується вузлами європейського виробництва. Модельний ряд Maxen оснащується на вибір двигунами IVECO: 11-літровим Cursor 11 (Євро-6 Step D) потужністю 480 к. с., 13-літровим Cursor 13 (Євро-6 Step D) потужністю 570 к. с. або газовим 460-сильним мотором Cursor 13NG.

Опціонально буде доступний двигун DX12 (Євро-6Е), що випускається в Кореї компанією HDI (Hyundai Doosan Construction Machinery).

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, мотори пропонується агрегатувати з 12-ступінчастою автоматизованою коробкою ZF Traxon12 АМТ або 16-ступінчастою механічною трансмісією ZF Ecosplit 16.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: