Субота, 08 січня 2022 12:44

Електровантажівка Volvo FH Electric успішно пройшла незалежне тестування

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в Німеччині відбувся перший незалежний тест на енергоефективність та дальність ходу 40-тонного електровантажного автомобіля Volvo FH Electric.

За його підсумком було перевищено заявлений запас ходу цієї вантажівки при одночасному зниженні на 50% енергоспоживання, порівняно з дизельним аналогом.

На тесті був представлений Volvo FH Electric, що має нульовий рівень викидів шкідливих речовин в атмосферу, з 490 кВт безперервної потужності і повною масою в 40 тонн.

Відомий німецький галузевий журналіст Ян Бургдорф протестував вантажівку на трасі Green Truck Route довжиною 343 км, яка включає проїзд по безлічі автомагістралей, наявність на шляху прямування горбистій місцевості і вузьких регіональних доріг. Саме через різноманітність ландшафту дана траса часто використовується для випробувань вантажних автомобілів різних автовиробників.

«Мушу сказати, що керування цією електровантажівкою анітрохи не менше, і навіть більш комфортне з погляду маневреності, аніж у дизельного аналога. Водії будуть приємно здивовані тим, наскільки ним легко керувати, а також ступенем його безшумності в роботі та чудовим відгуком на стиль вашого водіння. Тут відсутні будь-які вібрації», – зазначає Ян Бургдорф.

Впродовж усього маршруту Volvo FH Electric рухався із середньою швидкістю 80 км/год, що відповідало динаміці проходження траси Volvo FH із дизельним двигуном, оснащеним системою паливної ефективності I-Save. Виходячи з енергоспоживання всього в 1,1 кВт * год/км, загальний запас ходу електровантажівки Volvo FH Electric на одній зарядці становив 345 км.

«Результати випробування свідчать, що протягом звичайного робочого дня водій може проїхати до 500 км з короткою зупинкою для підзарядки, наприклад, під час обідньої перерви, - пояснює керівник напряму прес-тестів Volvo Trucks Тобіас Бергман.

В ході тестового заїзду на трасі Green Truck Route Volvo FH Electric спожив на 50% менше енергії, аніж Volvo FH з аналогічним дизельним двигуном. Електрична силова лінія показала себе дуже ефективно, що дозволяє розглядати електровантажні автомобілі як серйозний інструмент зниження викидів вуглекислого газу в атмосферу.

Volvo Trucks прагне досягти поставленої мети та довести вже до 2030 року частку продажів електровантажівок до 50% у загальному обсязі поставок своєї техніки клієнтам. До 2040 року ціль ще більш амбітна: 100% скорочення викидів CO2 усіма новими вантажівками Volvo.

Volvo Trucks пропонує лінійку із шести повністю електричних вантажівок, призначених для виконання різноманітних транспортних завдань - це електричні моделі Volvo FH, FM та FMX Electric повною масою до 44 тонн. Прийом клієнтських замовлень на цю гаму в Європі стартував у 2021 році, а їхнє виробництво намічено на другу половину цього року.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, серійне виробництво в Європі електромобілів Volvo FL Electric та Volvo FE Electric для міської та приміської доставки товарів та вивезення сміття розпочалось у 2019 році. У США та Канаді електровантажівки серії Volvo VNR Electric збираються з 2020 року.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: