П'ятниця, 17 грудня 2021 09:44

Як працює дальномагістральний тягач з 27-літровим двигуном, туалетом та душем

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в Австралії представили унікальний Kenworth C510 С (10×6), в якому поєднується потужний привід і відмінний комфорт далекобійника.

Як і багато інших австралійських ваговозів, цей автомобіль почав свою кар'єру в гірничодобувній промисловості в 2007 році, а точніше в компанії Brambles Industrial Services. Їй потрібен був транспортний засіб, який зміг би працювати у складі дорожнього поїзда з повною масою 200 тонн (на шосе), та 450 тонн(!) поза дорогами загального користування.

Для цього вони звернулися до дилера Kenworth, і над проектом розпочалася тривала та копітка робота.

На підприємстві сідельний тягач обладнали 19-літровим силовим монстром Cummins QSK19, максимальна потужність якого становила 447 кВт (600 к. с.) при 1950 об/хв.

Відразу виникла проблема надмірної ваги, оскільки маса двигуна із збільшеним за розмірами радіатором (площа понад 1,2 м2) та вузлами системи охолодження становила майже дві тонни. Довелося модернізувати шасі, яке в результаті переробок отримало дві керовані осі Meritor MFS73 і тривісний візок Sisu FR3P39.

На заводі Kenworth C510 С також отримав денну кабіну, 18-ступінчасту механічну коробку передач Eaton RTLO 22918, а також повітряні ресивери та два паливні баки по 650 л кожен, які встановили за кабіною водія.

Колісна база тягача становила 5520 мм, а радіус повороту не перевищував 23,6 м. Важковоз використовувався для перевезення руди, і працював він із трьома величезними самоскидними напівпричепами.

Споряджена маса вантажівки становила 15,1 т, а повністю заправлений Kenworth C510 С мав вагу близько 17 т. Також важливо відзначити, що цей автомобіль отримав дозвіл для руху дорогами загального користування і був офіційно визнаний найпотужнішою і найважчою австралійською вантажівкою.

Після того, як він відпрацював багато років у гірничорудній компанії, гігант був виставлений на продаж.

Його викупила австралійська транспортна компанія Slingshot Haulage, що спеціалізується на перевезенні наднормативних вантажів. Вона збиралася використовувати цей автомобіль для роботи на дуже довгих маршрутах і перевозити ще більші тоннажі, ніж це було раніше.

З цієї причини вантажівка зазнала модернізації. Минулого тижня був представлений кінцевий результат цієї реконструкції, і він справляє величезне враження.

В майстерні Kuchel Contractors кар'єрний суперваговоз перетворили на комфортабельний далекомагістральний сідельний тягач. Все почалося з подовження рами, на якій необхідно встановити додаткові чотири паливні баки та новий спальний відсік кабіни. Останній отримав дуже гарне обладнання.

У модулі розмістили велике ліжко, мікрохвильову піч, кавоварку, холодильник, телевізор, душову кабіну та туалет. Незвичайним чином ліжко одержало розташування вздовж спального відсіку. У приміщення для відпочинку можна потрапити як з місця водія, так і із зовнішнього боку. Для цього були встановлені спеціальні зовнішні кутові двері.

Замість 19-літрового двигуна Cummins було встановлено 27-літровий, 12-циліндровий, V-подібний двигун Caterpillar C27 3412. Цей гігантський мотор розвиває колосальну потужність в 1000 к. с.!

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, він використовується в основному в суднобудуванні або як незалежний привод у промисловому виробництві. Двигун агрегатований із 16-ступінчастою несинхронізованою коробкою передач Eaton Fuller.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: