Вівторок, 30 листопада 2021 11:49

Ford представив рамний пікап Ranger нового покоління

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Ford Motor представив нове покоління рамного середньорозмірного пікапа Ranger.

Цікаво, що модель генерації T6 випускалася з 2010 року, а 11 років — за сучасними мірками, це дуже великий термін.

Новинка побудована на глибоко модернізованій рамній платформі попередника, передній підрамник тепер зроблений методом гідроформінгу (менше витратна технологія щодо гарячого штампування, яким користувалися раніше).

Колісна база зросла на 50 мм і досягає 3276 мм, колія передніх та задніх коліс теж додала 50 мм і в обох випадках становить 1610 мм. Габаритні розміри машини поки що не повідомляються.

Кузов у ​​Ranger повністю новий, із класичними формами панелей, а також композицією широкої радіаторної решітки і великих блок-фар. Вантажна платформа відтепер містить повнорозмірні палети.

За задніми колесами в бортах з'явилися сходинки, що спрощують процес навантаження та розвантаження. Сам відсік зсередини обшитий міцними пластиковими панелями, вони не бояться грубих контактів і при цьому не іржавіють.

Вантаж можна закріплювати за допомогою ременів, положення яких налаштовується на спеціальних рейках. Серед інших цікавих особливостей — 360-градусне освітлення та вбудована у відкидний задній борт лінійка.

Гамма двигунів нового Рейнджера включає чотири турбомотори — три дизельні та один бензиновий. Прості версії отримають 4-циліндровий турбодизель об'ємом 2,0 л, його запропонують у двох варіантах потужності. На щабель вище в ієрархії – 3,0-літровий турбомотор V6.

Любителям бензинових двигунів адресується 2,3-літровий агрегат сімейства EcoBoost. На жаль, характеристики двигунів поки що не повідомляються.

Залежно від двигуна запропонують 6-ступінчасту механіку, 6- або 10-ступінчастий гідромеханічний автомат. Повнопривідних трансмісій буде два види в залежності від модифікації – з постійним заднім приводом та автоматичним підключенням передньої осі або з постійним приводом 4x4.

У комплектації автомобіля також заявлені повністю світлодіодні фари, відеокамери кругового огляду і медіасистема SYNC4 з 10,1- або 12-дюймовим екраном, також з можливістю завантаження оновлень через бездротовий веб.

Новий Ranger будуть випускати у варіантах з дводверною або дворядною чотиридверною кабінами. Машину паралельно вироблятимуть у Таїланді та ПАР.

У Південно-Східній Азії та ПАР новий пікап почнуть пропонувати протягом кількох місяців, до Європи він дістанеться наприкінці 2022 року.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, новий Ranger стане основою для наступного покоління Volkswagen Amarok — концерни Ford та Volkswagen співпрацюють у сфері комерційного транспорту вже кілька років.

 






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: