П'ятниця, 09 квітня 2021 14:12

У Києві продемонстрували вантажівки IVECO для бездоріжжя

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, офіційний дилер IVECO в Україні, компанія АМАКО представила модельний ряд IVECO для бездоріжжя.

Лінійка IVECO для бездоріжжя в Україні відкривається різними конфігураціями моделі Daily 4х4 (з одинарною і подвійною кабіною).

На сьогоднішній день IVECO Daily 4х4 використовують в якості базових шасі для автовишок, вахтовок, побутівок, автобусів, електричних і газових лабораторій, самоскидів - повідомляє SpecMachinery.com.ua.

IVECO для бездоріжжя

В Україні повнопривідні Daily спочатку випробували компанії, яким була потрібна «прохідність» машин для доставки невеликих вантажів, а потім машинами зацікавилися державні організації, які проводять обслуговування в важкодоступних місцях.

IVECO для бездоріжжя

Повнопривідні IVECO Daily працюють в автопарках таких компаній як Укргазвидобування, Укрнафта, Укренерго: вони обслуговують станції, на під'їздах до яких реальне бездоріжжя. 

Більш вантажопідйомна модель - IVECO EuroCargo. На його основі створюють побутівки, автовишки до 37 м, вахтові автобуси до 30 посадочних місць.

IVECO для бездоріжжя

EuroCargo 4x4 характеризується особливою конструкцією, розрахованою для надскладних умов бездоріжжя. Це і висота рами, і сталевий бампер, і підніжки, і спеціальний захист радіатора, задній противідкатний захист, і металеві решітки для захисту фар.

У 2021 р. вже отримані замовлення на два десятка EuroCargo 4х4 - це і вахтовки, і автобуси, і автовишки, і лабораторії.

Наступний повнопривідний IVECO - Trakker. Вантажівки можуть бути з формулою 4х4, 6х6 і 8х8.

Представлене шасі має з колісну формулу 4×4, повну маса 20 т, вантажопідйомність - близько 10 тонн. Двигун - Cursor 9 потужністю 330 к.с. Євро-6. У парі з двигуном працює 16-ступінчаста МКПП ZF, в наявності всі блокування.

IVECO для бездоріжжя

Кліренс автомобіля становить 370 і 310 мм по передньому і задньому мосту відповідно.

Особливістю автомобіля є задня пневматична підвіска. Як розповів кореспондентам SpecMachinery.com.ua замовник, таку підвіску з такою вантажопідйомністю знайти вдалося лише у IVECO.

Ще одна унікальна машина - тягач Astra, який не так давно придбали в ДСНС.

Astra HD9 66.41 - це автомобіль 9-го покоління «важкої» серії з колісною формулою 6х6. У ДСНС тягач буде працювати разом з напівпричепом - центром управління і навіть буде перевозити пожежний танк.

IVECO Astra

Тому повна маса автопоїзда може становити 104 т, він здатний їздити по дорогах загального користування з допустимою для вантажівки швидкістю 90 км/год, і в той же час має можливість з'їхати на бездоріжжя, а потім, найголовніше, - з нього виїхати.

Вантажівка побудований на рамі 320х90 з товщиною стінки 10 мм з цільного профілю. Передня вісь розрахована на 9 тонн, має по 5 листів ресор; задній візок розрахований на 32 тонни. Кліренс - 33-41 см.

IVECO для бездоріжжя

Двигун машини - Cursor 13 потужністю 410 к.с., Euro-5. У парі з ним працюють 16-ступінчаста КПП ZF і роздатка IVECO.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    Продаж спецтехніки:

    Буровая установка ЛБУ-50 маленькая наработка
    (СПЕЦТЕХНІКА / Буріння)

    Буровая установка ЛБУ-50  маленькая наработка

    Рубальна машина RM 71
    ( / ОБЛАДНАННЯ)

    Рубальна машина RM 71

    Рубальна Машина RM 41
    ( / ОБЛАДНАННЯ)

    Рубальна Машина RM 41

    Impactor 250
    ( / ОБЛАДНАННЯ)

    Impactor 250