Понеділок, 11 березня 2019 10:16

MAN представив новий модельний ряд

У Берлині відбулася презентація інноваційних автомобільних технологій MAN Truck & Bus.

Електровантажівки

Вже сьогодні можна говорити про наступний крок в розвитку екологічно нешкідливих вантажних автомобілів, завдяки створенню повністю електричних середнєтонажних вантажівок.

Розроблений на основі MAN TGM, електромобіль отримав колісну формулу 6х2, що дозволило встановити по центру рами електродвигун потужністю 264 кВт. Силовий агрегат передає крутний момент 3100 Нм без використання коробки передач прямо на провідні колеса.

26-тонна електровантажівка має запас ходу до 180 км за рахунок акумуляторів, які встановлені під кабіною і збоку на рамі. Модель покликана вирішувати завдання в міських умовах.

На вантажівку можна встановити різні знімні кузова, починаючи від фургонів для сухого вантажу і рефрижераторів, і закінчуючи контейнерними сміттєвозами. Такі опції, в парі з пневматичною підвіскою на передніх і задніх осях, можуть підійти для логістичних цілей в багатьох європейських мегаполісах, які мають жорсткі обмеження щодо шкідливих викидів.

Електричний фургон

Представляючи перший в лінійці мікроавтобус MAN TGE, компанія наважилася випустити відразу і електричну версію фургона.

Завод MAN Truck & Bus в польській Вжесьні почав виготовляти електричні вени MAN eTGE 4.140 вже з липня 2018 го.

Електромікроавтобус MAN, в залежності від комплектації, може взяти на борт від 1 до 1.75 тонн вантажу і має запас ходу до 160 км.

Встановлена ​​прямо під днищем автомобіля батарея досягає максимального заряду в 7.2 кВт протягом п'яти - п'яти з половиною годин. А функція швидкої перезарядки дозволить наповнити акумулятор з нуля до 80% енергії за 45 хвилин, за умови, що елеткростанція доступна з комбінованою зарядною системою (CCS) і 40 кВт потужності.

Високоефективний енергоблок фургона, потужністю в 36 кВт, навіть після повторно циклу у 2000 зарядів-розрядів втрачає тільки 15% від початкового об'єму.

Розумні автоколони

Крім оновленого модельного ряду з різними кузовними і силовими варіантами, MAN Truck & Bus презентували одну з перших в світі практичних систем пов'язаних у мережі вантажних автоколон на автомагістралі.

Цифрова система, що дозволяє з'єднати два вантажних автомобіля, була розроблена спільно з компанією Schenker, - дочірнім підприємством німецького світового лідера в логістиці Deutsche Bahn.

Пілотний проект MAN Truck & Bus Platooning отримав підтримку від держави в розмірі близько двох мільйонів євро, і компанія провела тести автоколон, пов'язаних інтелектуальною бездротовою мережею на 145-кілометровій ділянці автомагістралі A9 в Нюрнберзі.

Система дозволяє другій вантажівці зловити сигнал головного автомобіля і точно слідувати за ним, дотримуючись дистанції в 15 метрів. Автомобілі в колоні з'єднані один з одним за допомогою так званого електронного повідця, - системою зв'язку «car to car». Провідний транспортний засіб задає швидкість і напрямок руху.

Така технологія покликана убезпечити пересування, значно підвищити ефективність вантажоперевезень від заводу до замовника і понизити шкоду для навколишнього середовища. У перспективі, систему розумної автоколони можна розширити до шести вантажівок, що створить найвищу продуктивність і гармонійність руху по шосе. 

«Транспорт 4.0»

Для впровадження нових цифрових систем, компанія заснувала спеціальний підрозділ MAN DigitalServices. Сервіс пропонує цифрові служби і додатки ексклюзивно для автомобілів MAN, які допомагають відслідковувати і оптимізувати всі статті витрат, включених в загальну вартість володіння автомобілем.

Нові вантажівки MAN стандартно комплектуються модулем хмарної платформи RIO. У безкоштовному доступі для власників будуть основні цифрові функції MAN Essentials, наприклад: поточне місце розташування з відображенням на цифровій карті, поточна швидкість, пробіг, час роботи, середня швидкість і маса або аналіз витрат палива. Всі дані будуть доступні протягом 10 днів.

Крім цього, за допомогою програми MAN ServiceCare користувачі отримають всі дані, необхідні для технічного обслуговування автомобіля та управління автопарку, зокрема, інформація про інтервали обслуговування або потреби в технічному огляді, в залежності від зношення компонентів.

Таким чином, власник транспортного парку завжди може стежити за поточним станом своїх автомобілів, незалежно від того, де вони знаходяться і завчасно знати про потрібе сервісне обслуговування, з мінімізацією простою автомобіля в майстерні.




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: