І поки що - це найбільш зростаючий сегмент українського транспортного ринку. За обсягами продажів він зараз порівняємо з показниками 2010 року - повідомляє AUTO-Consulting.
У листопаді рекордними темпами зростав сегмент техніки повною масою 3,6-8 т. Тут було зафіксовано збільшення продажів на 74%. У позитивній зоні закінчили місяць і трейдери важких вантажівок повною масою понад 16 т (+ 11%).
Безпрецедентна боротьба в листопаді розгорнулася серед лідерів. МАЗ зміг-таки вирвати перемогу, випередивши Mercedes-Benz всього на 1 автомобіль. Якщо ж поглянути на тенденції, то в листопаді Mercedes-Benz збільшив продажі на 423% і став №1 в сегменті важких вантажівок, МАЗ беззастережно лідирував в середньому класі (8-16 т).
Довга і монотонна робота IVECO по адаптації під свої шасі спеціальних надбудов, почала давати конкретні результати. У листопаді IVECO стала не просто №1 в сегменті 3,6-8 т, але просто не залишила шансів конкурентам, зайнявши майже 37% всіх продажів. Такий успіх у IVECO вже спостерігається не в перший місяць, а це означає, що ставка на трансформації виявилася не просто правильною, а й виграшною.
Той же шлях ще раніше обрав і МАЗ. Як результат - у нього №1 в сегменті 8-16 т і майже 50% всіх продажів в цій категорії. Але досить стрімко набирає обертів і новий китайський бренд Dayun. У листопаді він уже був 4-м в цьому класі.
У сегменті важких вантажівок котрий місяць поспіль стабільне лідерство у Mercedes-Benz. У листопаді ці вантажівки вибрали 25% клієнтів. МАЗ набрав 18% і за підсумками 11 місяців зберігає №1 на ринку. Однак, ситуація в важкому сегменті настільки непередбачувана, що може змінитися від будь-якої великої партії.
Серед спецтехніки, в листопаді найбільше зростання було зафіксовано в сегменті автопідйомників (+ 227%), а також активним попитом користувалися і цистерни (+ 50%).