Це перші дві одиниці із шести замовлених на 2024-й рік. Тягачі постачені разом із тентованими напівпричепами виробника Wielton.
Вантажівки з екологічним класом Євро 5 і досі залишаються популярним рішенням для компаній, які займаються перевезеннями у межах України.
Мало хто в курсі, але до 2020-го року DAF все ще випускав модель XF105 для ринків які потребували вантажівок класу Євро 5.
Одразу після завершення випуску моделі XF105, завод DAF адаптував свою модель DAF MY2017 під вимоги Євро 5, отримавши бажаний продукт в оновленій кабіні.
Порівняно з моделлю XF105 нова модель Євро 5 також показує на 10% нижчий розхід пального, що виводить вантажівки DAF на новий рівень паливоощадності у своєму сегменті.
Дані тягачі обладнані механізмом відбору потужності на КПП та ADR класів AT+FL+EX2/3* з додатковим вимикачем у кабіні.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, цей набір опцій робить тягачі більш універсальними, і в майбутньому дозволить використовувати їх як і з самоскидами, так і з паливними цистернами.