Випробування відбуваються в екстремальних умовах експлуатації. Прикордонники вибирають важкодоступну й практично малопрохідну місцевість з різним рельєфом.
Машину заганяли в непрохідне болото, ганяли по ярах, пагорбах, піщаних дорогах, чагарниках і навіть водоймах.
На всіх тестових етапах Nomad (Кочівник) отримав схвальні відгуки. «Ці машини ефективні там, де звичайна техніка безсила», – зазначив прикордонник-водій Микола.
Це ще довоєнна розробка. Компанія Mad Nomad тоді розробляла всюдихід для лісівників, геологів, єгерів, рибалок, мисливців, мандрівників, рятувальників і, звісно, прикордонників.
Щоправда, на той час кевларова ліврея не передбачалася, хоча до армійської версії довести цю машину не складно.
З невеликими доопрацюваннями під специфіку прикордонної служби амфібія стане у нагоді під час виконання бойових завдань та охорони кордон. Тут всього двоє дверей – передні й кормові. Салон розрахований на шість осіб (5+1).
Амфібія має потужний силовий блок – турбодизельний мотор Cummins 2,8 ISF під 130 к.с. та 6-ступеневу механічну коробку передач. Цей двигун разом із КПП виробляє 310 Нм й видає на колесах майже 10 000 Нм крутного моменту.
Для системи підкачування коліс розробники знайшли цікаве рішення, долучивши два автономних компресори. Але чи не найбільший постулат привабливості – в спроможності буксирування.
Маючи власну масу у 2,2 тонни, Nomad буксирує техніку зі значно більшою вагою. На ще довоєнних випробуваннях "Defense Express" (див. відео внизу) амфібія потягнула в одній зв’язці БТР-3 та Дозор-Б загальною масою 20 тонн.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, автомобіль із кузовом з композитного матеріалу на поліефірній основі та запатентованою трансмісією з центральним та колісними редукторами може по суходолу рухатися зі швидкістю до 50 км/год, на воді — до 7 км/год.