Понеділок, 11 жовтня 2021 11:20

Gates представила три нові лінійки автомобільних шлангів якості OE

Ще в 2019 році компанія Gates вивела на ринок широкий вибір шлангів і патрубків для СТО. Первісне розширення асортименту шлангів охоплювало модульні розгалужені шланги, формовані шланги, шланги і патрубки для турбонаддувних агрегатів.

У цьому, 2021 році, компанія представила три нові лінійки автомобільних шлангів якості OE для ринку легкових автомобілів:

  • Литі паливні шланги для бензину і дизельного пального в системах управління подачею пального
  • Шланги вентиляції картера для систем управління подачею повітря
  • Повітрозабірні шланги для систем управління подачею повітря

Литі паливні шланги

Завдання литого паливного шланга – забезпечити подачу пального від бака до форсунок. Нова лінійка шлангів вирішує проблеми, які можуть виникнути через низькоякісне пальне, що викликає, наприклад, закупорювання. У цьому випадку пошкоджуються кільця ущільнювачів. А ще кільця можуть пошкоджуватися під час обслуговування або заміни форсунок через багаторазовий монтаж / демонтаж або через несправність з'єднання.

Литий шланг позбавлений цих недоліків.

Перші 50 шлангів OE якості спеціально розроблені для заміни популярних позицій на автомобілі Citroen, Mercedes-Benz і Renault.

Шланги вентиляції картера

Пари оливи з двигуна разом з картерними газами потрапляють по шлангах вентиляції картера у впускний колектор. Деякі елементи конструкції таких шлангів виконані з пластмаси, яка згодом починає руйнуватися. Всі шланги вентиляції картера з нових лінійок Gates містять посилені елементи з більш міцної пластмаси.

Перші 25 позицій з нової лінійки Gates можна використовувати в таких моделях автомобілів, як BMW E38, E39, Ford Focus Mk 1, а також 1.4L Fiat 500 і 1.4L Punto Grande.

Повітрозабірні шланги

Повітря з короба повітряного фільтра подається в двигун по повітрязабірному шлангу. Встановлені в кожному такому шлангу датчики регулюють тиск повітря і допомагають забезпечити максимальну ефективність двигуна. Постійний контакт внутрішньої сторони шланга з оливою двигуна, а також випадкове попадання оливи на зовнішню сторону викликають поступове погіршення властивостей матеріалу. Вібрація прискорює знос шлангів. Нерівномірність тиску всередині шланга призводить до розривів.

Нові повітрозабірні шланги виготовлені з міцніших і перевірених матеріалів EPDM і NBR відповідно до стандартів виробництва.

Перші 25 позицій призначені для різноманітних модифікацій автомобілів, наприклад, для 2.5L BMW E39 або 1.5L Dacia Logan DCi.

Нові лінійки вже представлено на ринку разом з технічною онлайн підтримкою. 




  • Інформація:



    Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    News: