П'ятниця, 16 лютого 2024 11:25

Volvo Trucks представила нову систему камер огляду

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, нова система оглядових камер від Volvo Trucks здатна зменшити споживання пального й витрати, а також підвищити рівень безпеки.

Камери та монітори все частіше замінюють бічні дзеркала на вантажівках — і на це є вагомі причини. Ця нова технологія пропонує багато переваг. Тому компанія Volvo Trucks представляє систему оглядових камер.

«Ця система дуже допомагає водієві» — каже Хайдер Вокіл із відділу безпеки та передових систем допомоги водію (ADAS) Volvo Trucks. «Я тривалий час випробовував систему. Вона значно покращує пряму оглядовість, навіть за несприятливих погодних умов чи освітлення».

 Він продовжує: «Починаючи, ми відчували, що наявних технологічних рішень недостатньо для задоволення наших клієнтів. Тому ми доклали зусиль, щоб зробити найякіснішу систему на ринку».

 Безпека — головна цінність і показник ефективної роботи системи оглядових камер. Проте, як пояснює Хайдер Вокіл, головною рушійною силою для розробки стала Директива ЄС 2019/1242, яка встановлює стандарти щодо викидів CO2 для нових великотоннажних транспортних засобів.

«Щоб виконати Паризьку угоду, ЄС прагне підштовхнути транспортний сектор до нульового рівня викидів парникових газів. Споживання пального новими великотоннажними транспортними засобами має значно скоротитися вже до 2025 року. І система оглядових камер посприяє цьому».

Значно менші порівняно з великими дзеркалами тримачі камер покращують аеродинаміку транспортного засобу. Особливо коли вони встановлюються на нових аеродинамічних кабінах Volvo Trucks.

«Оператори вантажівок для магістральних перевезень оцінять потенціальну економію на пальному протягом усього терміну експлуатації машини» — каже Хайдер Вокіл. «Система здатна значно скоротити витрати автопарків із кількома транспортними засобами. Але водії-власники вантажівок теж зможуть заощадити».

 Без громіздких дзеркал, що загороджують огляд, водії можуть бачити більше, а цифрові технології, як-от унікальна функція Volvo «Розширення поля зору», роблять водіння ще зручнішим.

Ці додаткові можливості дають водієві змогу керувати вантажівкою безпечніше завдяки кращій обізнаності щодо того, що відбувається навколо.

 Систему оснащено функцією безпеки, яка підказує водієві, наскільки швидко інші транспортні засоби наближаються до вантажівки ззаду.

«Головний задній вид системи оглядових камер містить так звані «лінії закінчення причепа», які водій може налаштувати на моніторі», — каже Хайдер Вокіл. «Вони дуже допомагають водієві, особливо для безпечної зміну смуги».

 Під час керування водіям доводиться часто повертати голову, щоб роздивитися відображення в дзеркалі. З новою системою їм більше не доведеться цього робити.

Натомість функція автоматичного панорамування підлаштовуватиме лінії відповідно до кута повороту коліс, показуючи водієві, де закінчується причеп.

 Хайдер Вокіл розповідає: «Наша мета — реалізувати цю функцію в усіх комбінаціях транспортних засобів, зокрема на вантажівках-шасі і поєднаннях тягачів із причепами».

Значно менші порівняно з великими дзеркалами тримачі камер покращують аеродинаміку транспортного засобу.

Прекрасна оглядовість уздовж бортів сприяє безпеці велосипедистів, пішоходів та інших учасників дорожнього руху.

Система оглядових камер містить кутову камеру з боку пасажира, яка може вмикатися під час поворотів разом із детектором вразливих учасників дорожнього руху (VRU) від Volvo Trucks. Завдяки цьому водієві значно легше помічати інших учасників дорожнього руху.

 Покращений круговий огляд робить безпечнішими стоянки й відпочинок. Систему оглядових камер можна активувати просто з ліжка, щоб подивитися, що відбувається навколо вантажівки, навіть коли шторки чи жалюзі опущено.

Камери Volvo Trucks підтримують нічний режим із використанням інфрачервоного випромінення для передачі детальнішого й чіткішого зображення того, що відбувається навколо вантажівки, у темряві.

Це особливо корисно, коли, наприклад, вантажівка прибуває до терміналу вночі. У темну пору доби інфрачервона камера забезпечує значно кращу оглядовість, аніж дзеркала.

Камери оснащено системою підігріву об’єктива для запобігання запотіванню та обледенінню, що погіршують оглядовість. Система автоматично вмикається за температури нижче +6 °C, але за необхідності її можна ввімкнути вручну й за теплішої погоди.

Зазвичай випромінюване камерою тепло випаровує запотівання з об’єктива. Тому в разі використання системи оглядових камер оглядовість під час дощу не погіршується настільки, як це буває, коли бічні дзеркала та вікна намокають чи припадають брудом.

Система оглядових камер пройшла комплексну програму тестування та перевірки.

Хайдер Вокіл пояснює: «Згідно з нашим процесом, спершу всі компоненти тестуються окремо. Потім ми збираємо систему й випробовуємо її. Це потрібно, щоб впевнитися, що вона надійна, довговічна й відповідає проектним характеристикам. Лише після цього ми встановлюємо систему на вантажівки».

 Хайдер Вокіл випробовував вантажівки з системою оглядових камер взимку на північ від полярного кола, а також на підйомах і спусках у південній Іспанії під час спеки +40 °C.

«Під час випробувань ми зосереджуємося на тому, як клієнти використовуватимуть рішення. Спосіб використання може сильно відрізнятися навіть в одному клієнтському сегменті.

Наші вироби представлені приблизно на 180 ринках із різним кліматом, методами роботи й культурами використання вантажівок. Перед нами стоїть досить широкий спектр вимог, які слід задовільнити».

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Хайдер Вокіл вважає, що нова система оглядових камер від Volvo Trucks принесе користь операторам і водіям, особливо в секторі магістральних перевезень.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: