Вівторок, 15 жовтня 2019 19:02

Голландці представили автобус з революційним дизайном

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, електричний автобус також матиме запас ходу до 500 км.

Днями голландська компанія Ebusco представила власний електробус третього покоління з діапазоном ходу 500 км на одному заряді (який також буде показаний на виставці Busworld в Брюсселі з 18 по 23 жовтня), тим самим подолавши новий рубіж у розвитку беземісійного громадського транспорту.

Такого результату в новому електричному автобусі Ebusco 3.0 виробникові вдалося досягти за рахунок зниження його маси на 33%, шляхом застосування нових технологій і матеріалів у виробництві своїх автобусів.

Ця нова розробка компанії має вартість володіння, що не перевищує ТСО дизельних автобусів, але при цьому електробус Ebusco 3.0 не має шкідливих викидів і високих витрат на паливо, надаючи набагато більший комфорт, кращу безпеку і великий простір для пасажирів. З новим Ebusco 3.0 виробник продовжує впроваджувати інновації і застосовує технології з авіаційної та аерокосмічної промисловості.

Ebusco повідомляє, що розробила нову модель 3.0 для виробництва у великих кількостях, а її серійне виробництво планується запустити в середини 2020 року в місті Дьорне (Нідерланди). Наразі в портфоліо Ebusco представлена модель Ebusco 2.2, яка має акумулятор ємністю 423 кВт/год з дальністю ходу до 450 км.

Новий електробус Ebusco 3.0 з місткістю 95 пасажирів має власну масу 8530 кг, що на 4 320 кг менше, ніж маса Ebusco 2.2, яка становить 12850 кг. Ebusco 3.0 в значній мірі складається з композитних деталей, тому це і робить його на 33% легше, ніж модель Ebusco 2.2. Революційний дизайн автобуса включає повністю плоску підлогу і панорамний віконний дах.

Батареї, розміщені в підлозі, забезпечують більш низький центр тяжіння. Автобус, враховуючи заявлену дальність ходу 500 км з однією зарядкою, призначений тільки для нічної зарядки, тому в якості опції не пропонується зарядка через пантограф.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: