23 червня у департаменті освіти Одеської ОВА оголосили тендер на придбання 28 шкільних автобусів за спрощеною процедурою на загальну суму у 82,6 мільйонів гривень - тобто, з стартовою вартістю 2,95 млн. гривень за один автобус.
Вказано, що автобуси мають бути локалізовані в Україні при виробництві не менш ніж на 15%, мати 26 місць для дітей та ще 2 місця для супроводжуючих осіб.
При цьому немає вимоги про наявність окремих спеціально обладнаних місць для дітей з особливими потребами чи площадки для візків, немає вимоги про низькопідлоговість.
Зазначено, що автобуси повинні мати екологічний клас Євро-5, бути пофарбовані у жовтий колір з світловою сигналізацією та маркуванням, що це саме шкільний автобус.
Зазначено, що термін постачання вже готових автобусів - до 1 вересня 2023 року, а самі автобуси повинні бути виготовлені за документами не пізніше 2022 року.
На тендер заявилися дві компанії-учасника - ПрАТ «Дніпропетровськ-Авто» з ціною рівно 82,6 млн. гривень та ТОВ «Торговий Дім Еталон Авто» з ціною 82,46 млн. гривень.
За результатами електронних торгів, які пройшли без зниження вартості 29 червня, остання компанія визнана переможцем - і, відповідно, буде постачати одну з модифікацій шкільних автобусів заводу «Еталон», які виробляють на заводах у Борисполі або Чернігові.
Загалом в Одеській області налічується 528 шкільних автобусів, які так чи інакше були придбані обласним департаментом освіти.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, більшість з них придбана за кошти обласного бюджету після 2010 року, хоча збереглося кілька десятків мікроавтобусів «Газель», БАЗ-«Дельфін» та КАВЗ 2003-2005 рр. випуску.