Вівторок, 02 листопада 2021 12:34

Німці представили абсолютно нову водневу вантажівку Paul

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, компанія Paul Nutzfahrzeuge спільно з партнерами, корпорацією Shell та промисловою групою MaierKorduletsch Gruppe, представили середньотоннажну електровантажівку, що працює на водневих паливних елементах.

Ідея партнерства полягає в тому, щоб комплексно просувати водневий напрямок у комерційному транспорті. Paul збиратиме електромобілі з використанням вузлів та компонентів Mercedes-Benz, ZF та Toyota, а також забезпечуватиме їх технічне обслуговування та постачання запчастин.

MaierKorduletsch Gruppe вже будує мережу водневих заправних станцій для цих вантажівок, а Shell планує постачати водень на ці АЗС.

Основою нової електровантажівки Paul є шасі та кабіна від Mercedes-Benz Atego. Воно оснащується електроприводом ZF та блоком водневих паливних елементів Toyota.

Передбачається, що споряджена маса шасі не перевищуватиме 15 тонн, а його повна маса становитиме 24 тонни. Дальність поїздки з однієї заправки близько 500 км. Заправити баки воднем можна буде протягом 10-15 хвилин, а паливний резервуар містить 30 кг Н2.

Перші 25 прототипів будуть зібрані та протестовані клієнтами протягом наступного року. Серійне виробництво електровантажівок Paul заплановано на 2023 рік.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, проектом передбачаються спільні інвестиції у створення 2500 вантажівок на паливних елементах та 50 водневих заправних станцій до 2025 року.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: