Субота, 09 жовтня 2021 11:02

IVECO представив новий ультракороткий магістральний тягач

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це модель IVECO S-Way Shorturn з істотно вкороченою базою розвороту

Малі тягачі користуються популярністю у Європі. Достатньо пригадати легкий тягач IVECO Daily для перевезень з одновісними напівпричепами. У цьому разі маса легкого тягача дозволяє використовувати для керування права водія з категоріями В+Е.

Понад те, легкий короткий тягач значно маневреніший та може перевозити товари у найнезручніші місця, де стандартний тягач зі стандартним напівпричепом не зможуть виконати маневр.

Компанія IVECO, спеціально для європейського ринку коротких і легких тягачів, випустила нову версію S-Way Shorturn. Це ультракоротка модель, яку можна порівняти з IVECO Daily за радіусом розвороту.

Проте переваги IVECO S-Way Shorturn полягають у значно більшій вантажопідйомності. Тягач із загальною масою 18 тон може брати участь у перевезенні автопоїздами навіть до 40 тон.

Тому, для досягнення малого радіусу розвороту і маневреності, тягач обладнаний базою з міжосьовим інтервалом усього три метри! Це до 80 сантиметрів менше, аніж у стандартного тягача.

Комплектація IVECO S-Way Shorturn передбачає найменшу із можливих денних кабін AD без спального місця, один паливний бак, систему інтегрованих шухляд для інструментів та обладнання.

Скло по кругу кабіни забезпечує оптимальний огляд для водія. Силовий агрегат – 9-ти літровий двигун Cursor 9, потужністю 360 к.с. У комплекті автоматизована 12-ти ступенева трансмісія ZF Hi-Tronix. Також, тягач обладнаний усіма допоміжними електронними системами та внутрішнім обладнанням, як у стандартного IVECO S-Way.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, серед найпопулярніших сфер застосувань нового IVECO S-Way Shorturn 360 вважаються перевезення міні-екскаваторів і навантажувачів у будівельній галузі або перевезення тракторів, мінітракторів та іншої сільськогосподарської техніки на відстані, де звичайному трактору рух забороняється.




  • Інформація:



    Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    News: