Mitsubishi Fuso готова до масового виробництва вантажівок на водневих паливних елементах. Очікується, що масовий випуск стартує до кінця 2020-х років. Крім того, компанія відзначила, що прагне до «нульових викидів CO2» для всіх своїх нових моделей в Японії до 2039 року.
В першу чергу, з конвеєра почне сходити серійна версія легкої вантажівки eCanter F-Cell. Mitsubishi Fuso Truck and Bus представив концепт вантажівки на Токійському автосалоні 2019 року. eCanter F-Cell здатний проїхати до 300 км та використовує водневі паливні елементи. Підзаправка займає близько 10 хвилин.
Модель являє собою дещо доопрацьовану версію серійного електричного eCanter, який випустили в 2017 році. Електрична вантажівка має суттєві обмеження - дальність її ходу становить всього 100 км. Незважаючи на це, в Японії вже введено в експлуатацію понад 150 таких вантажівок.